VPN in FF

Vragensteller: 
Mathieu
Windows
Versie van je besturingssysteem: 
W11
Toelichting op vraag: 

Ik heb de knop inmiddels via een omweg geladen, deze staat nu rechts boven in de werkbalk. Elke keer als ik FF opstart moet ik VPN aanklikken en inschakelen. Dat is onhandig. Iemand een idee, want zo wordt het niets..

Status: 
Vraag is nog niet beantwoord

Reacties

afbeelding van Matthijs

De VPN is nog in beta. Hopelijk komt er ooit nog een optie om deze automatisch in te schakelen met het opstarten van Firefox.

Reageer