Reageren

tzal wel aan u liggen,
wss is er een fout op de cd gebrand, dus brand het nog eens
ik vind mandriva trouwens beter.

ph

Plain text

  • Toegelaten HTML-tags: <em> <strong> <br> <p>
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.
Verplichte controlevraag
Om spam tegen te houden
nederlan_