Kudu

Reacties

Ik kom effe terug op het volgende, Kudu doet geen bal, het enigste wat het nu nog is, is dat het gratis is, tenminste dat hoop ik dan maar!

Inderdaad, het is wel een beetje stom om het programmaatje in deze donkere stand aan te bieden, je ziet immers geen HOL! Maar eenmaal ingesteld is het wel een pc cleaner waar ik mee uit de voeten kan, fijn uitgebreid en dat voor nop.

ikheb het even gebruikt , maar op linux vind ik stacer dan toch iets beter

Allez Eddy Bryon, dat maak ik zelf wel uit nondeju!

Kudu is ook in het Nederlands en je kunt de lichte modus kiezen

vlug gedeïnstalleerd, na scan geeft 14 api's weer als 'high risk', had deze voor installatie gescreend met malwarebytes of/en bitdefender die geen enkel probleem vonden.
voor mij totaal onnuttig, bovendien enkel zwart scherm beschikbaar en geen ned. versie

Gebruik het NIET !!!

Getest , en best dat ik een herstelpunt gemaakt heb , anders gans mijn systeem in duigen !!!!!!

tja, Rufus, Faststone image viewer, PrivaZer door de malwarescanner beoordeeld al malware. Vandaar 1 ster

Reageren

Plain text

  • Toegelaten HTML-tags: <em> <strong> <br> <p>
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.
Verplichte controlevraag
Om spam tegen te houden
_riekenland