Wachtwoord Telfort-mail vergeten, hoe krijg ik dat terug?

Windows
Windows 10
Naam: 
Manpira
Toelichting op vraag: 

Al een hele poos heb ik een mail account bij Telfort. Sinds kort is telfort samen gegaan met KPN.Mijn PC is laatst gecrasht en daardoor ben ik mijn wachtwoord vergeten om in Mozilla Thunderbird tintelogen.Het is vrijwel onmogelijk om hulp van KPN te krijgen.Wie kan mij ver helpen?

Status: 
Vraag is beantwoord

Reacties

Ik heb het een paar keer gelezen om het probleem te begrijpen.
Je had/ hebt dus bij Telford een mail adres die je via Thunderbird bekeek.
Waarvan je het wachtwoord kwijt bent.
Maar je wilt je Telford (KPN) mail bekijken, lezen.
Inloggen bij Telford of KPN en wachtwoord vergeten kiezen.
Je account bestaat nog steeds daar. Die bekeek ook via Thunderbird.

Of begrijp ik nog iets niet?

Beste Bert,je hebt het goed begrepen en bedankt voor je reactie.Groeten.

Had er ook even bij vermeld dat jij je vraag volledig aangepast hebt in iets wat een stuk duidelijker is en begrijpbaar i.p.v. de wazige vraag die er eerst stond, waar geen hond iets mee kon.

Dat hebben wij gedaan.

1,5 jaar geleden hadden we hier hetzelfde met dit soort streken en gezeur.
Toen werden er zelfs reacties verbeterd door ene Postbus.
Ik ben om die reden hier 1,5 jaar weg gebleven.
Van mijn reactie blijf je af, simpel.
Maar jullie laten wel het eerst bijna 1 week staan.
Pas wanneer ik het probeer duidelijk te krijgen, passen jullie het dus aan.
Was ook niet moeilijk meer, je hebt alleen mijn reactie over genomen als vraag.
Zodat het net lijkt of dat ik de vraag over genomen heb.
Maar de vraag zelf was compleet onduidelijk en wazig.
Is het weer de bedoeling dat ik hier verdwijn??????
Zeg het maar als jullie hier weer mee door gaan.

Blijf je zo agressief?!

BLIIF?? Voorbeelden graag.

Ik weet niet of de redactie nog steeds Matthijs is, of een ander.
Anders leest het als een rare aanklacht/ reactie.
Als het een ander is.

Ik zal het uitleggen. De rubriek PC Hulp is bedoeld voor vragen en antwoorden. Alleen stellen veel vragenstellers niet een vraag (waar wij wel uitdrukkelijk om vragen) maar zetten een woord neer in de titel.

Wij maken hier dan een vraag van, zodat makkelijker te begrijpen is wat de hulpvraag is in het overzicht van alle vragen. Dit betreft dus alleen de titelvraag van het item. Voor de rest veranderen we de omschrijving niet en de reacties van gebruikers zeker niet.

Toen dat aparte forum nog bestond werden ook reacties volledig aangepast.
Maar dat zal dus nooit meer gebeuren, lees ik net.
Dat was wel de aanleiding van mijn verdwijnen hier.
Met alleen een vraag verduidelijken heb ik geen probleem.

Het aanpassen van reacties werd toen ook niet ontkent en gebeurde veelvuldig door ene postbus.
De reden toen? Omdat het kon, dat kwam voor hem beter over.
Zelfs mijn berekeningen werden aangepast, waardoor het onduidelijk werd.
Ik ben daar flink kwaad over geworden.
Maar dat gaan we nu dus niet meer meemaken.

Iedere bezoeker is hier te gast en zal zich moeten aanpassen aan de wensen en het beleid van de website, hier in de vorm van de redactie.

Als iemand zich daar niet mee kan verenigen, dan is het simpel: gewoon elders je heil zoeken.

En jij, verlegen anoniempje.
Bemoei je niet met waar je geen weet van hebt.

En weer die agressie!

Zullen we nu deze discussie sluiten? Voor vragenstellers en anderen die zich geabonneerd hebben op deze vraag is het vervelend om steeds meldingen van off topic bijdragen te ontvangen. Dank u!

Maar is het probleem nu verholpen?
Want als je doet wat Bert voorstelt, kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen voor je e-mail account.

Het probleem is opgelost, bedankt.

Goed te horen. En wat was de oplossing? Wat Bert zei? Dan kunnen anderen daar weer van leren.

Persoonlijk naar KPN geweest om het wachtwoord te veranderen

Reageren