Bankieren met Opera
Door Bezoeker op 25 juni 2022 - 12:06
Vragensteller:
Meray
Versie van je besturingssysteem:
Windows 10
Toelichting op vraag:
Opera is al enkele jaren mijn standaardbrowser. Sinds kort kan ik via Opera nog wel inloggen bij MijnING, maar als ik een nieuwe overschrijving wil doen, wordt het scherm grijzig en slaat de hele boel vast. Heeft iemand dezelfde ervaring en wie weet een oplossing?
Status:
Reacties
Postbus
25 juni 2022 - 21:06
De meest simpele oplossing is: gebruik Firefox en/of Brave, want dat werkt gewoon goed.
pop
26 juni 2022 - 11:06
Ik ben persoonlijk ook zeer te spreken met edge gaat zeer goed.
Léon
26 juni 2022 - 16:06
Vraag aan de ING welke browser volgens hun veilig is.
Mijn bank zegt Firefox of Chrome.
Bezoeker
26 juni 2022 - 23:06
https://www.ing.nl/de-ing...
Bezoeker
27 juni 2022 - 14:06
Opera up to date?
WriTer
27 juni 2022 - 20:06
Mijn bank(en) zeggen ook steeds dat je Edge, Chrome of Firefox moet gebruiken maar ze werken gewoon via Opera.
Ben geen klant bij ING maar normaal zou dat toch ook moeten werken.
Kan zijn dat je uw Opera cache eens moet wissen, na verloop van tijd geraakt die vervuild met corrupte info en kan het zijn dat je zulke fouten krijgt, heb dit ook al met andere sites ooit gehad.
Ga naar Instellingen, Geavanceerd, Privacy & Beveiliging en kies daar Browsergegevens wissen (Geschiedenis, cookies, cache en meer wissen).
Best mogelijk dat het nu wel weer werkt, een nadeel kan zijn dat je voor de eerste keer terug handmatig zult moeten inloggen op verschillende websites die een wachtwoord nodig hebben.
"Wandelen is het beste medicijn"
Léon
27 juni 2022 - 21:06
Het lijkt mij juist aan te raden de browser(s) te gebruiken die je bank aanraadt: krijg je ooit problemen, dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat je een verkeerde browser gebruikte.
Of het wel of niet werkt in een andere browser is mijns inziens minder relevant.
WriTer
3 juli 2022 - 17:07
Zou kunnen wat je zegt, maar ik gebruik al zeker meer dan 15 jaar Opera om bankzaken te doen, en buiten helemaal in de beginjaren regelmatig een waarschuwing heeft altijd alles perfect gewerkt.
Ooit eens jaren geleden met de afdeling IT van een bank in gesprek geweest, en die persoon beweerde toen dat ze de banksoftware alleen hadden getest met IE en Firefox en geen andere browsers, dus daar konden ze niet garant voor staan.
"Wandelen is het beste medicijn"
Reageer