Ziggo breidt capaciteit webmail uit naar 2 GB en biedt online opslag van 8 GB
Internet provider Ziggo is begonnen met de uitrol van zijn nieuwe webmail applicatie. Ziggo Mail is onderdeel van een portal met agenda, online opslag en Facebook- en Twitter-integratie. Capaciteit van de webmail is uitgebreid tot 2 GB.
Ziggo Mail biedt behalve 2 GB opslag voor mail (waardoor je mailbox niet snel meer zal vollopen) ook online opslag van 8 GB voor je bestanden - die niet heel origineel Drive is genoemd. Verder kun je een agenda en takenlijst gebruiken en je Facebook- en Twitter-account raadplegen. Zo moet Ziggo Mail een soort portal worden voor je persoonlijke communicatie.
Nieuw is dat je ook je berichten van Gmail en andere mail-accounts kunt binnenhalen via Ziggo Mail. Bovendien maakt Ziggo Mail nu ook gebruik van IMAP als mailprotocol (maar je kunt POP blijven gebruiken).
Ziggo Mail zal de komende weken voor alle klanten van Ziggo worden uitgerold. Je kunt kijken op mail.ziggo.nl of het voor jou al beschikbaar is.
Reacties
murw
21 mrt 2014 - 19:03
Als ik beide namen KPN of Ziggo hoor begin ik al te denken waar is mijn geld gebleven? Google is niet je vriend evenals al die andere IT bedrijven.
Als die twee baggerbedrijven KPN en Ziggo nu eens ophielden met elkaar kapot te maken. En eens een keer goed internet en telefonie te verlenen. Wat ze beide niet kunnen. Klanten helpen? Kastje muur. Afleiden. Klanten dom houden. En dat soort spelletjes. Het zou het voor de consument een stuk fijner zijn als ze alle twee eens iets doen aan hun EIGEN producten. De service is bij beiden al om depressief EN schizofreen van te worden. Ik noem een backbone probleem (kabel expres doorgesneden) en een routerprobleem. Oh wat zijn we lollig? Mag de consument weer betalen zeker?
Ja, de consument is wel goed bij beide bedrijven om de portemonnee te legen maar als er iets is zijn ze niet op het bedrijf aanwezig, storing, ben even weg, niet bereikbaar, off-line, om nog maar te zwijgen over de gewoon totale idiotie bij beide bedrijven. Altijd zo toevallig die problemen bij ons burgers, altijd bij ons. En wij burgers krijgen die problemen nooit opgelost.
Die twee bedrijven klagen wat af. Ik ook merk ik, dat vind ik niet leuk. Maar hun klagen zelfs meer dan u en wij bij elkaar op het theekransje. Want de consumenten besteden nooit genoeg NOOIT (Marco Visser). Wie het onderste uit de koffiepot wil? Wanneer gaat dat eens op voor de directeur van dat soort bedrijven? Oh, die is al weg, met zoveel premie, maar die directeur had nog graag de pennenstandaard gewild, want die had hij nog niet. Dezelfde kon hij kopen bij een kantoorboekhandel, maar dat was te duur met zoveel geld.
Ach, en ik? Ik ben al blij als ik iets voor mensen kan betekenen en als mensen me netjes blijven helpen. En als alles het gewoon blijft doen zoals altijd, ik heb genoeg problemen bij beide gezien. Ik denk als ik dood ben dat ik nog geen rust gegund wordt.
Het is bij alle telecombedrijven niet in de haak.
Stropdasman
5 mrt 2014 - 08:39
Het nadeel van mail van een provider (Ziggo, UPC, KPN enz.) is dat overstappen op een andere (goedkopere of snellere) provider lastiger is. Overal waar je een account hebt moet je je emailadres aanpassen, en al je contacten moeten ook op de hoogte gebracht worden.
Sjaak
4 mrt 2014 - 18:39
Leuk, maar helaas. Als je al gmail gebruikt heb je Ziggo hiervoor toch niet meer nodig....
Wim
4 mrt 2014 - 16:41
Is dit de reden waarom het abonnementsgeld weer verhoogd wordt en gratis onderling bellen wordt opgeheven?
John Spierings
5 mrt 2014 - 09:28
Eerst kanten werven door gratis bellen onderling te promoten, en als de buit binnen is word je gepakt. Geld geld geld, alles voor het geld. Mij hebben ze er niet mee, want ik heb een goedkoop gsm abonnement van 4,50 per maand en 150 minuten. Dus alleen bellen, en daar kan ik het wel mee. En moet ik een keer naar een servicenummer bellen dan pak ik de vaste telefoon van Ziggo wel, is goedkoper.
Reageer