Eset resten verwijderen

Vragensteller: 
philip
Windows
Versie van je besturingssysteem: 
Windows 10 pro 21H1
Toelichting op vraag: 

elke opstart van mijn laptop komt het eset schempjeop mijn beeldscherm
ik wil dat verwijderd hebben ,wie helpt mij ??
ik heb al verschillende programma verwijderaars gebruikt zonder resultaat.

Status: 
Vraag is nog niet beantwoord

Reacties

Hallo philip ,

Gebruik Eset Remove Tool , zie deze link .

https://www.eset.com/nl/s...

no supported applications
dat is het antwoord van eset.com/nl/s...
ik hoop dat er nog iets anders mogelijk is ???

@philip ,

1 ) Kijk eens bij Taakbeheer > rechtsklik taakbalk > taakbeheer > opstarten .
Staat daar nog iets bij van Eset > rechtsklik erop > bestandslocatie openen > van daar uit verwijderen .

2 ) Open Verkenner > Klik op C schijf > typ rechtsbovenin Eset , gaat onderliggende mappen doorzoeken .
Wanneer er nog iets gevonden wordt van Eset > rechtsklik verwijderen .

@philip,
Tik eens in de zoekbalk %appdata% .
Dan komt de verborgen map Appdata Roaming tevoorschijn en zoek eens in die mappen naar resten

@philip ,

Nog een mogelijkheid :

Wat als ik het programma wat ik wil verwijderen niet kan vinden?

Als u het programma dat u wilt verwijderen niet in de lijst ziet staan kan u de volgende instructie volgen.

Start uw computer op in Veilige modus.
Druk op de Windows toets + R op uw toetsenbord, en type appwiz.cpl en klik dan op OK.
Selecteer het programma dat u wilt verwijderen uit de lijst en klik dan op verwijderen.

afbeelding van Postbus

Soms is het nodig om het programma opnieuw te installeren en dan de Remove Tool te gebruiken, waarmee dan (meestal) grondig wordt verwijderd, aldus leert de ervaring.

ik heb ,zie ik , nieuwe mogelijkheden ,zo gouw ik tijd heb onderzoek ik die en laat ik het weten ,ik ben reuze blij met deze hulp .b.v.d. philip

opgelost met optie 2 van Mickey 17Dec .
Iedereen die meegedacht hebben vriendelijk bedankt.
het is mooi dat dit mogelijk gemaakt is om tot oplossingen te komen.

@philip ,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Reageer