Thunderbird : Postvak in : mails verdwijnen : hoe oplossen?

Windows
Windows 10
Noël
21 oktober 2019 - 17:10
Status: 
Vraag is beantwoord

Reacties

Mickey

Beste Noël ,

Controleer eens accountinstellingen > Extra> Accountinstellingen > Serverinstellingen > Berichtenopslag , kijk daar eens of u een vinkje heeft staan bij Postvak In opruimen ( Expunge ) bij afsluiten .
Staat daar een vinkje , haal dan het vinkje weg .
Controleer alle instellingen

Noël

Er staat daar geen vinkje.Dus een ander probleem.

redactieafbeelding van redactie

- Wat voor mailaccount betreft het (bijvoorbeeld Gmail, Outlook/Hotmail of van je provider)?
- Haal je de mail binnen via Pop of via Imap?
- Heb je filters ingesteld?
- Welke versie van Thunderbird gebruik je?
- Gebruik je nog bepaalde extensies?

Noël

Skynet : proximus
IMAP.proximus.be
Versie 68.1.2(32bits)
filters ?
extensies ?
Pas overgegaan van windows live mail naar thunderbird.

redactieafbeelding van redactie

En op welke manier verdwijnen de mails? Verdwijnen ze allemaal of een aantal en sinds een bepaald tijdstip of al vanaf het begin? Zit er enig patroon in dat je kunt ontdekken?

redactieafbeelding van redactie

Als je Engels voldoende is, staan hier enkele oplossingen genoemd:
http://kb.mozillazine.org...

Let er ook op dat de zoekvakjes in Thunderbird boven de lijst met mailtjes leeg zijn en dat je niet één van de filterknoppen aan hebt staan (toon alleen mails met bijlagen bijvoorbeeld).

Heb je verder nog zaken gewijzigd bij het instellen van Thunderbird of gewoon de standaardinstellingen gebruikt?

Noël

Kan probleem niet oplossen,zal pc naar de winkel brengen voor oplossing.
Bedankt voor de info.

Noël

Opgelost.

redactieafbeelding van redactie

Goed om te horen! Kun je ons ook vertellen hoe het opgelost is? Daar zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar.

Noël

Volgens ik heb begrepen een probleem tussen windows live mail en thunderbird.
Een vinkje wegnemen in windows live mail. Denk bij Accounts -> Eigenschappen -> Algemeen.

Reageren