Hoe kan ik synchronisatie-problemen met Google Chrome oplossen?

Windows
Windows 10- 18358.1
P.Hoksbergen
16 maart 2019 - 13:03

synchronisatie word steeds onderbroken
bij het opstarten van chrome gaat het fout,heb verwijderd opnieuw geïnstalleerd blijft fout gaan.
moet ook steeds opnieuw mijn account activeren

Status: 
Vraag is beantwoord

Reacties

Bertus

Blijven synchroniseren wanneer je Chrome sluit of opnieuw start
Als de synchronisatie steeds wordt uitgeschakeld wanneer je Chrome sluit, kun je de instellingen wijzigen.

Open Chrome op je computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd Instellingen voor content Cookies.
Schakel Lokale gegevens alleen bewaren totdat je je browser sluit uit.

Ada

De tip van Bertus biedt helaas geen oplossing. Het beschreven probleem door P. Hoksbergen blijft betaan.

Anoniem

Ik heb echt precies hetzelfde probleem sinds de update. Iemand al een oplossing, het is echt fucking vervelend.

Bert

De vraag is van 16-03-2019. Dat is bijna 2 jaar geleden.
Als er niemand in die 2 jaar iets heeft kunnen bedenken verwacht ik niet dat dat er nog in gaat zitten dit jaar.
Zet de vraag op internet, wie weet hoeveel antwoorden jij gaat vinden.

Bert
Bobber

google chrome onderbroken is de melding die ik elke keer krijg bij het opstarten van chrome erg irritant . Helpdesk van Google kon me niet verder helpen.

Ga maar kijken op het forum is het antwoord . Hopeloze service !!!!!!

Rinoceros

Heb het ook een poosje gehad maar nu vanaf.
Ga naar Instellingen: bij Privacy en beveiliging: Cookies en sitegegvens wissen als je Chrome sluit. Door deze handeling heb ik het niet meer. Succes ermee.

Rinoceros

Sorry; das niet compleet lees ik nu: Cookies en sitegegevens wissen....etc: dat vakje moet je uitvinken.

NaPlu

Ik kan me alleen maar bij Bobber aansluiten. Hier hetzelfde irritante probleem. Elke keer wordt mijn Google account / Chrome onderbroken en word je overal uitgegooid. Volgens mij na 'n Windows-update...
Rinoceros: bedankt voor de tip, vakje is uitgevinkt, maar dit biedt géén oplossing.

Vandaag driekwartier gebeld met Microsoft Nederland: computer middels Support LogMeIn gescand, iets met Powershell (detecteren& repareren), maar het heeft niet geholpen. Bij openen laptop, of als hij "ontwaakt" wordt Chrome onderbroken.
Bij alle sites weer opnieuw aanmelden en cookies accepteren.

Help, wie heeft dé oplossing?????

Reageren