i.m not a robot
Door Bezoeker op za 27 juni 2026 - 20:01



Vragensteller:
Nick

Versie van je besturingssysteem:
win11
Toelichting op vraag:
ik krijg de laatst tijd steeds meer op elke browser:
i'm not a robot -melding
Een reCAPTHA melding.
dit gebeurt in google chrome, firefox, edge...cokies en browser gegevens verwijderd.
controle op span ook al gedaan.
Enig idee wat er aan de hand is ?
Status:


Reacties
Thomas
za 27 juni 2026 - 22:59
Nick, Legt niet zozeer aan je browser of systeem.
Legt waarschijnlijk bij de webpagina(s) die je bezoekt.
Als je regelmatig dezelfde site(s) bezoekt kun je beter eventuele cookies NIET verwijderen maar gewoon laten staan.
Met andere woorden selectief cookies verwijderen.
Per browser zal je dit moeten doen.
Reageer