Oud-Forumlid schreef:Hallo Keyzer, allereerst, goed dat je weer terug bent op de site. We hebben je gemist.
Ik heb eerst - Opnieuw samenstellen - gekozen. PC uit/aan > geen effect. Daarna ook maar - Beginwaarden - gekozen. Ook geen effect.
Daarna weer - Opnieuw samenstellen - Weer geen effect. Elke keer PC volledig uit/aan gezet. Helaas blijft dat vervelende icontje van Nero Scout aanwezig binnen - Computer -
Het opnieuw indexceren duurde minder dan 10min. per keer dus dat viel wel mee.
Misschien nog een idee om dit vervelende icontje te verwijderen.
Hmm, ik had hetzelfde probleem met het icoon van het belastingaangifte-programma. Her-indexeren heeft toen geholpen.
Als je rechtsklikt op het icoon en vervolgens op Verwijderen klikt krijg je de melding dat het betreffende object niet bestaat of iets dergelijks? Als dat zo is dan gaat het om hetzelfde probleem.
Wat gebeurd er als je rechtsklikt op het bureaublad en Vernieuwen kiest?
10 minuten voor het indexeren van de volledige schijf vind ik zelfs op een snelle pc wat kort. Misschien pakt ie niet alle mappen en/of bestandstypen w.o de bureaublad-iconen. Je kan dat allemaal instellen maar aangezien mijn Vista machine op de operatietafel ligt kan ik e.e.a niet voor je uitzoeken. Probeer onder Geavanceerd wat te rommelen. Lukt het niet dan zal ik er later op terug komen.