tsst corp cddvdw sh-s203d

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
peterarkesteijn

tsst corp cddvdw sh-s203d

Bericht door peterarkesteijn » 06 sep 2010 14:41

Opeens mis ik het stuurprogramma van mijn Samsung tsst corp cddvdw sh-s203d dvd brander in Windows. Zoektocht naar een nieuwe bracht mij bij een zip-bestand dat ik met Winrar moet openen. Ik heb alleen helemaal geen zin om daarvoor te gaan betalen (heb een evaluatie-versie die verlopen is). Wie kan mij helpen?

grasshopper

Re: tsst corp cddvdw sh-s203d

Bericht door grasshopper » 06 sep 2010 15:12

Welk besturingssysteem draait er op jouw pc/laptop?

peterarkesteijn

Bericht door peterarkesteijn » 06 sep 2010 16:04

Nu nog Windows Vista 32 bit met servicepack 1. Heb vandaag de Windows 7 Home Premium Update gekocht om erover heen te zetten. Bij de installatie daarvan kwam ik er achter.
Laatst gewijzigd door peterarkesteijn op 06 sep 2010 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Euphranor

Bericht door Euphranor » 06 sep 2010 16:07

peterarkesteijn schreef:. Ik heb alleen helemaal geen zin om daarvoor te gaan betalen (heb een evaluatie-versie die verlopen is). Wie kan mij helpen?
Als winrar verlopen is, krijg je alleen een schermpje dat je hem kopen moet. Als je dat schermpje wegdrukt, kun je hem gewoon gebruiken. Gaat het om winrar? En bedoel je dat bij het installeren van winrar het probleem kwam?

peterarkesteijn

Bericht door peterarkesteijn » 06 sep 2010 16:10

Ik kwam er eerst achter dat ik mijn stuurprogramma mistte. Heb die bij Samsung gevonden, echter kwam toen dus met dat Winrar probleem. Ga nog eens proberen na wegklikken, maar volgens mij lukte dat niet...

Euphranor

Bericht door Euphranor » 06 sep 2010 16:33

Evaluatieversie WinRAR 'eeuwig' te gebruiken;
Momenteel kun je de evaluatieversie van WinRAR 'eeuwig' gebruiken. Na 40 dagen zegt WinRAR dat je een licentie moet aanschaffen, maar als je de boodschap wegklikt dan werkt het programma nog steeds.

probeer het maar, je kunt hem gewoon blijven gebruiken.

peterarkesteijn

Bericht door peterarkesteijn » 10 sep 2010 17:21

Bedankt voor alle reacties. Het hoofdprobleem (dat de cd-rom speler een stuurprogramma mistte) is inmiddels opgelost. Er bleek een fout in het register te staan. Wat WinRar betreft, daar kijk ik later wellicht nog wel eens naar.

Groeten,
Peter

Gesloten