fasterfox

Welke software ontbreekt nog op Gratis Software Site en kunt u ons aanbevelen?
xxxwilmaxxx

fasterfox

Berichtdoor xxxwilmaxxx » 02 okt 2007 21:42

ik heb fasterfox gebruikt het leek even sneller te gaan na enkele dagen duurde het heel lang om op website’s te komen ik heb toen fasterfox even uitgeschakeld en toen werden de pagina’s weer snel ingeladen, hoe kan dat nu? :shock:

keyzer

Re: fasterfox

Berichtdoor keyzer » 02 okt 2007 22:41

xxxwilmaxxx schreef:ik heb fasterfox gebruikt het leek even sneller te gaan na enkele dagen duurde het heel lang om op website’s te komen ik heb toen fasterfox even uitgeschakeld en toen werden de pagina’s weer snel ingeladen, hoe kan dat nu? :shock:

Probeer de Firefox cache eerst even te legen, dat wil wel eens helpen (rechtsklikken op het Fasterfox icontje onder in de browser).

Probeer ook Fasterfox wat minder 'agressief' in te stellen (Optimized is toch wel het hoogst toelaatbare); de maximale instellingen zorgen voor buitensporige belasting op webservers en verbindingen worden steeds vaker actief 'geknepen' als de server dit soort instellingen identificeert.

(Als je een beetje begrijpt wat Fasterfox doet dan weet je dat de maximale instellingen ronduit asociaal zijn.)

Zorg er verder voor dat Prefetching uit staat.

xxxwilmaxxx

Berichtdoor xxxwilmaxxx » 02 okt 2007 23:09

Ik heb hem nu op optimized gezet, maar wat is Prefetching en waar kan ik dat uitzetten?

keyzer

Berichtdoor keyzer » 03 okt 2007 00:43

Tweede tabblad in het Fasterfox scherm, waarschijnlijk staat ie al uit.