Moderator Centrum weer gestopt

Aankondigingen en mededelingen over het forum
matthijs
Website beheerder
Contacteer:

Moderator Centrum weer gestopt

Berichtdoor matthijs » 10 jul 2013 09:30

Wegens een verschil van inzicht over de te varen koers op het forum is de nieuwe moderator Centrum helaas al weer gestopt. Met onmiddellijke ingang heeft hij zijn taken neergelegd en zich teruggetrokken. Ik wil hem toch bedanken voor zijn inzet en wens hem alle goeds toe.

Dat betekent dat ik (voorlopig) zelf de - technische - moderatie van het forum op me neem. Graag hoor ik het van jullie als er zaken spelen of spam of aanstootgevende berichten op het forum staan. Ik hoop verder dat de leden doorgaan met elkaars vragen te beantwoorden. Ik zal sporadisch van me laten horen, maar heb helaas niet heel veel tijd om me diepgaand in discussies te mengen of om problemen uit te diepen.

Voor nu: een prettige, Nederlandse, zomer toegewenst en laten we het forum levendig en aangenaam houden.

Matthijs, websitebeheerder GratisSoftware.nl

Léon1953

Re: Moderator Centrum weer gestopt

Berichtdoor Léon1953 » 10 jul 2013 12:59

Hallo matthijs,

Nu maak je ons wel nieuwsgierig welke die te varen koers is. Waar gaan wij naartoe?

matthijs
Website beheerder
Contacteer:

Berichtdoor matthijs » 10 jul 2013 13:09

Léon1953 schreef:Hallo matthijs,

Nu maak je ons wel nieuwsgierig welke die te varen koers is. Waar gaan wij naartoe?

Nergens :D

Nee, t ging om de manier van modereren van berichten. Ik ben voor zo min mogelijk modereren en alleen ingrijpen bij spam of aanstootgevende berichten. Maar daar zijn natuurlijk - geheel legitiem overigens - verschillende opvattingen over. En deze opvattingen waren helaas niet te verenigen.

WriTer1

Berichtdoor WriTer1 » 10 jul 2013 22:23

Tja, ik heb als Belg al verscheidene keren gemerkt dat een forum modereren als Nederlander of Vlaming nogal kan verschillen.
Persoonlijk vind ik ook dat je niet elk detail tot in de puntjes moet bijsturen.
Spam, scheldtirades en aanstootgevende berichten moeten zeker direct aangepakt worden, voor de rest moet je iedereen zoveel mogelijk vrij laten.
Waar ik ook van gruw is een zin of topic starten zonder hoofdletter, maar misschien ben ik daar ouderwets in. :wink: