Nieuwe Moderatoren!

Aankondigingen en mededelingen over het forum
Gesloten
Euphranor

Nieuwe Moderatoren!

Bericht door Euphranor » 30 sep 2010 15:31

Allereerst; Matthijs & de rest die erover mee besloten heeft, heel erg bedankt dat Grasshopper en ik moderator mochten worden, we vinden dit heel erg leuk en gaan er echt wat van maken!

Grasshopper en ik gaan onze uiterste best doen om alle vragen die worden gesteld, zo goed en zorgvuldig mogelijk te beantwoorden.

Het oorspronkelijke plan was om het vertrek van keyzer op te vangen, ik weet alleen niet of dat nog het plan is.

Dit vond ik wel eventjes een mededeling waard!

Vragen, tips,suggesties, of andere dingen?

Stel ze gerust!

clusenco

Re: Nieuwe Moderatoren!

Bericht door clusenco » 30 sep 2010 19:05

Grasshopper en Euphranor, allebei van harte gefeliciteerd, maak er wat moois van.

Tip/suggestie?
Ik zou zeggen: hou de antwoorden kort en (ook) voor een leek makkelijk te begrijpen, beperk je tot een antwoord op de vraag en ga niet uit van veronderstellingen, die niet uit de vraag blijken. Als de vragensteller dieper wil, meldt hij zich wel weer.
Succes!

Euphranor

Bericht door Euphranor » 30 sep 2010 21:14

Dankjewel clusenco. En ook bedankt voor de tip!

IC-55

Bericht door IC-55 » 30 sep 2010 21:19

Succes allebei! Ik heb grote bewondering voor mensen die zich willen inspannen om anderen zo helder en duidelijk mogelijk van advies te dienen. En dat gebeurt hier op GSS forum met grote regelmaat. Dank daarvoor - vermoedelijk namens velen!

grasshopper

Bericht door grasshopper » 30 sep 2010 22:01

Ook bedankt namens mij. Laten we elkaar blijven helpen en van elkaar leren...

redbad

Bericht door redbad » 03 okt 2010 10:45

Nieuwe moderatoren veel succes toegewenst! Mooi dat jullie de krachten gaan bundelen, twee weten altijd meer dan één lijkt mij! Heb ik een officiële aankondiging van Matthijs gemist?! Ik zag dat er ook afscheid is genomen van een aantal andere moderatoren? Het lijkt mij dat een woord van dank voor hun inzet op zijn plaats is. Ik ben, niet alleen door Keyzer maar ook door hen, in het verleden altijd zeer goed geholpen!

matthijs
Website beheerder
Contacteer:

Bericht door matthijs » 04 okt 2010 11:38

redbad schreef:Nieuwe moderatoren veel succes toegewenst! Mooi dat jullie de krachten gaan bundelen, twee weten altijd meer dan één lijkt mij! Heb ik een officiële aankondiging van Matthijs gemist?! Ik zag dat er ook afscheid is genomen van een aantal andere moderatoren? Het lijkt mij dat een woord van dank voor hun inzet op zijn plaats is. Ik ben, niet alleen door Keyzer maar ook door hen, in het verleden altijd zeer goed geholpen!
http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/ ... 45&start=0

Gesloten