probleem met PDFCreator.com

Vragen over Microsoft Office, Libre Office, OpenOffice en andere kantoorsoftware
Gesloten
Pluck

probleem met PDFCreator.com

Bericht door Pluck » 19 okt 2008 14:07

Hallo iedereen. :)

Ik heb een probleempje, ik heb PDFCreator.com geÏnstalleerd, maar nu kan ik de gemaakte pdfjes niet meer openen, :cry: Wat moet ik doen?

Mijn computer wil geen adobe reader meer downloaden omdat PDFCreator erop zit.
Wie weet er een oplossing?

(Is dit een poll vraag??? sorry, ik weet niet wat dat is)

keyzer

Re: probleem met PDFCreator.com

Bericht door keyzer » 19 okt 2008 16:10

Pluck schreef:Hallo iedereen. :)

Ik heb een probleempje, ik heb PDFCreator.com geÏnstalleerd, maar nu kan ik de gemaakte pdfjes niet meer openen, :cry: Wat moet ik doen?

Mijn computer wil geen adobe reader meer downloaden omdat PDFCreator erop zit.
Wie weet er een oplossing?

(Is dit een poll vraag??? sorry, ik weet niet wat dat is)
Probeer je de pdf-bestanden met PDFCreator te openen of een ander programma?
Probeer te rechtsklikken op het pdf-bestand en selecteer Openen met...
Als PDFCreator niet in de lijst voorkomt selecteer dan Programma kiezen en selecteer PDFCreator in de uitgebreide lijst.

Heb je bij het installeren aangegeven dat je pdf-bestanden met PDFCreator wil associëren? Heb je dat niet gedaan en is er geen andere software op het systeem aanwezig waarmee je pdf-bestanden kan openen, dan zal je de PDFCreator bestanden niet rechtstreeks (door erop te dubbelklikken) kunnen openen.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat PDFCreator het downloaden van Adobe Reader kan verhinderen. Ik heb zelf zonder problemen Foxit Reader en Adobe reader naast PDFCreator geïnstalleerd.

Pluck

Bericht door Pluck » 02 nov 2008 20:09

Sorry voor de late reactie, bedankt voor de reactie, maar ik kan er niets mee. Ik heb PDF-Creator er helemaal afgegooid maar ik kan op geen enkele manier meer een adobe reader insalleren. Er is vast iets mis gegaan. misschien heb ik wel ergens een bestand beschadigd. Ik denk dat ik er iemand naar moet laten kijken die er echt verstand van heeft.

Gesloten