Kan PhotoFiltre 7.1.2 draaien op Windows 8.1 en 10?

Vragen over audio, video en foto's en het branden van cd's en dvd's
antondoove

Kan PhotoFiltre 7.1.2 draaien op Windows 8.1 en 10?

Berichtdoor antondoove » 21 mar 2015 16:04

Beste Mensen. Mijn naam is Anton Doove en ik woon in Zoetermeer. Ik heb in eerdere jaren ook PhotoFiltre graag gebruikt. dus ik wil PhotoFiltre 7.1.2 ook weer graag downloaden. Eerst wil ik graag weten of deze kan werken op Windows 8.1 en later ook op Windows 10. Wie kan mij hierover meer vertellen? Op mijn oude dag van 75 jaar wil ik die PhotoFiltre weer graag gebruiken.
Ik weet echter niet of het mogelijk is met die genoemd versie op de beide Windows-versies. Als dat niet kan,dan is PhotoFiltre helaas niet bruikbaar voor mij. Dat zou ik erg jammer vinden,want het werkte echt fijn.
Graag verneem ik de mogelijKe reacties en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

antondoove

Re: Kan PhotoFiltre 7.1.2 draaien op Windows 8.1 en 10?

Berichtdoor antondoove » 21 mar 2015 21:18

Beste Champerlain. Eerst dank ik je voor je reactie en vertel je gelijk dat ik wel heb gedownload,maar kreeg het niet in de Nederlandse Taal ondanks de instructies op de Downloadsite. Ik kom er echter pas morgenmiddag wel op terug.
Dan bekijk ik het ook eerst opnieuw om te ontdekken of ik misschien nog iets over het hoofd heb gezien. Ik ga nu nachtrust nemen,want morgenochtend ben ik met mijn vrouw naar de samenkomst van het Leger des Heils.
Mijn vrouw en ik zijn soldaten van dat korps in onze woonplaats Zoetermeer. Onze dochter brengt ons met haar auto en haalt ons ook weer op. Morgenmiddag na de lunch onderzoek ik verder hoe ik PhotoFiltre 7.2.1 in de Ned.Tl. op W 8.1 krijg.
Ik weet niet of dat zal lukken,maar anders vraag ik wel hulp van dit forum. Ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

antondoove

Re: Kan PhotoFiltre 7.1.2 draaien op Windows 8.1 en 10?

Berichtdoor antondoove » 22 mar 2015 15:57

Beste Champerlain en anderen. Ik heb het nog eens onderzocht maar ik kwam er niet uit. Ik beschrijf je nu wat ik tegenkwam tijdens mijn onderzoek. Op mijn C-schijf heb ik wel Program Files en Program Files(x86)
Beiden bevatten geen PhotoFiltre 7.1.2 Verder las ik deze instructies op de pagina Photofiltre welke ik even blauw markeer en dat plaats ik hieronder.
Om PhotoFiltre in het Nederlands in te stellen, gaat u naar de map C:\Program Files\PhotoFiltre en gooit u het bestand TranslationEN.plg en eventuele andere plg-bestanden weg.
Hierbij heb ik het TranslationEN.plg nergens kunnen vinden in de bestanden van PhotoFiltre,dus er was niets weg te gooien zoals de instructie aangeeft. Hoe kan ik nu op deze wijze PhotoFiltre downloaden en installeren?

Werkt het wel op Windows 8.1? Zo ja,in welke Program Files kan ik die PhotoFiltre 7.1.2 het beste Downloaden en installeren? Met of zonder die(x86) Dit weet ik niet.
In de hoop dat ik goed weergaf wat ik aantrof,groet ik je vriendelijk. Anton Doove.