Ik kan iTunes niet installeren

Vragen over audio, video en foto's en het branden van cd's en dvd's
Gebruikersavatar
grasshopper
Berichten: 1406
Lid geworden op: 23 aug 2009 10:22

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor grasshopper » 05 feb 2014 16:47

Nee gewoon instructie opvolgen in de stappen die er staan.

Zou nog kunnen dat we enkele registeringangen verwijderen moeten, maar dat hoor ik wel...
Suc7

Helena
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:56

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Helena » 05 feb 2014 18:35

Alles gedaan.
Postief: na opstarten van de pc en vóór installatie iTunes kwam niet meer de melding dat Apple ApplicatieSupport niet is gevonden.
Negatief: Bij installatie van itunes oude versie (uitvoeren) krijg ik meteen de melding:
"Er is al een nieuwe versie geïnstalleerd""
Ik kan niet verder gaan. Krijg xirect daarna tabblad "Voltooien".

.

Gebruikersavatar
grasshopper
Berichten: 1406
Lid geworden op: 23 aug 2009 10:22

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor grasshopper » 05 feb 2014 19:43

Ik had zo'n vermoeden.

Stap 1:
Download of Update Afbeelding Ccleaner

Start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.*


Stap 2:
Open SystemLook(x32) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:regfind
apple
bonjour
itunes

Note: Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Surf naar Mijn bestand en upload het log.
Post de link naar dit bestand.

* Probeer nu iTunes te installeren.

Helena
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:56

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Helena » 06 feb 2014 14:55

Ik weet niet of posten gelukt is. Er gebeurt zo te zien niets
Moet ik NU itunes laatste versie installeren zonder verwijderen?

Gebruikersavatar
grasshopper
Berichten: 1406
Lid geworden op: 23 aug 2009 10:22

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor grasshopper » 06 feb 2014 15:24

Het bestand Systemlook.txt wordt in dezelfde map als waar systemlook.exe opgeslagen; dit ff ter info.
Na het posten op Mijn Bestand. krijg je een hyperlink te zien waarvan het de bedoeling is dat je die kopieert & daarna vervolgens plakt in je reactie hier op het forum, zodat ik deze kan downloaden en analyseren.

Helena
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:56

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Helena » 06 feb 2014 16:06


Gebruikersavatar
grasshopper
Berichten: 1406
Lid geworden op: 23 aug 2009 10:22

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor grasshopper » 06 feb 2014 17:11

Ok, dank. Ik zie dat het toch nog zeer groot is, dus kan er m.i. nog een stap gedaan worden voor deze. Open Wise Program Uninstaller;
Kijk wat er nog geïnstalleerd staat van Apple inclusief Quicktime
klik op Grondig verwijderen.

  • Herstart je systeem.
  • probeer iTunes te installeren.

Lukt dat niet, wil ik je nogmaals vragen een log te maken op de volgende manier:

Open SystemLook(x32) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:regfind
apple
bonjour
itunes

Note: Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Surf naar Mijn bestand en upload het log.
Post de link naar dit bestand.

Helena
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:56

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Helena » 06 feb 2014 20:44

iTunes installeert niet. Meteen na uitvoeren het bericht: Er is een fout opgetreden bla, bla, bla
Gaf WPU voorheen nog plaagstootjes, nu lijkt het een fatale dolkstoot. Ook nog in de rug :(
Hier de link
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-84V6HVLGSWHO.txt

clusenco
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:21

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor clusenco » 06 feb 2014 23:30

@grasshopper
Zou, na wat onderlinge pb'tjes, TeamViewer hier geen goed werk kunnen verrichten?

Helena
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 jan 2014 11:56

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Helena » 07 feb 2014 00:00

Wellicht.
Heeft Grasshopper het opgegeven en/of overgedragen?
Ik waardeer hem enorm. Hij heeft er vakkundig zoveel tijd en energie in gestoken.
Het voelt bijna als verraad aan hem als ik "overstap". En wie kijkt er dan naar?
Eng idee, hoor

Postbus
Berichten: 223
Lid geworden op: 04 aug 2013 19:05

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Postbus » 07 feb 2014 01:28

Heb geduld; Grasshopper kan niet altijd aanwezig zijn... Hij heeft toch echt ook een leven buiten dit forum... :wink:

clusenco
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:21

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor clusenco » 07 feb 2014 08:15

Helena schreef:Wellicht.
Heeft Grasshopper het opgegeven en/of overgedragen?
Ik waardeer hem enorm. Hij heeft er vakkundig zoveel tijd en energie in gestoken.
Het voelt bijna als verraad aan hem als ik "overstap". En wie kijkt er dan naar?
Eng idee, hoor

Nee hoor, maar met TeamViewer zou grasshopper het probleem rechtstreeks kunnen bekijken en eventueel oplossen.

Gebruikersavatar
grasshopper
Berichten: 1406
Lid geworden op: 23 aug 2009 10:22

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor grasshopper » 07 feb 2014 09:07

Dank voor jullie bijdragen!
Helaas zie ik nog niet hoe ik Teamviewer in zou kunnen zetten, dus moet Helena gewoon geduld hebben om dit voor elkaar te krijgen. In principe zou een registercleaner uitkomst bieden, maar omdat die meestal meer kwaad dan goed doet, wordt het ambachtelijk werk.

Postbus
Berichten: 223
Lid geworden op: 04 aug 2013 19:05

Re: Ik kan iTunes niet installeren

Berichtdoor Postbus » 08 feb 2014 01:20

Ik heb al jarenlang prima ervaringen met Eusing Free Registry Cleaner (versie 3.3.1 - portable versie); er is nog nooit te veel verwijderd. Zekerheidshalve heb ik toch geconfigureerd, dat er altijd eerst een herstelpunt wordt gemaakt.




Terug naar “Audio, video, foto en branden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast