frostwire en limewire!!!

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
Gesloten
dedaio

frostwire en limewire!!!

Bericht door dedaio » 19 mei 2008 16:35

hallo, ik heb grote problemen met limewire/frostwire. ik maak al 3 jaar gebruik van limewire, zonder enig probleem, maar opeens ging het niet meer. ik heb da wat onderzoek gedaan op internet enzo, en daar stond dat ik firewall moest aanpassen, dit ging echter niet(gebruik zonealarm) zelfs na de-installeren van zonealarm ging het niet. nu gebruik ik maar ook nu kan ik limewire niet gebruiken. het ging van de 1 op de andere moment niet meer! en wanneer ik frostwire download krijg ik een virusmelding (van avast!) en ik downloade van download.com of frostwire.com iemand die me info kan geven hoe ik limewire terug aan de praat krijg? zelfs na het uitschakelen van firewall en antivirus werkt het niet

keyzer

Re: frostwire en limewire!!!

Bericht door keyzer » 29 mei 2008 03:22

dedaio schreef:hallo, ik heb grote problemen met limewire/frostwire. ik maak al 3 jaar gebruik van limewire, zonder enig probleem, maar opeens ging het niet meer. ik heb da wat onderzoek gedaan op internet enzo, en daar stond dat ik firewall moest aanpassen, dit ging echter niet(gebruik zonealarm) zelfs na de-installeren van zonealarm ging het niet. nu gebruik ik maar ook nu kan ik limewire niet gebruiken. het ging van de 1 op de andere moment niet meer! en wanneer ik frostwire download krijg ik een virusmelding (van avast!) en ik downloade van download.com of frostwire.com iemand die me info kan geven hoe ik limewire terug aan de praat krijg? zelfs na het uitschakelen van firewall en antivirus werkt het niet
Heb je FrostWire ge-deinstalleerd, zo niet doe dat eerst.
Avast geeft inderdaad een valse melding voor FrostWire...niks aan te doen behalve Avast tijdelijk uitschakelen tijdens de download.

Controleer of je de meest recente versie van java hebt hier
Update evt. Java

Controleer of Java wel werkt hier

Werkt het nog niet, kijk dan onder Configuratie scherm> Software of er meerdere versies van Java op je systeem staan; verwijder alle behalve de meest recente versie en herstart je pc.

Ik heb zelf FrostWire probleemloos kunnen installeren (gedownload van download.com) onder XP Pro en alles werkt naar behoren.

Gesloten