Sectie/topic/onderwerp: Gratis software voor MDA/mobieltjes

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
Konami

Sectie/topic/onderwerp: Gratis software voor MDA/mobieltjes

Bericht door Konami » 22 feb 2008 14:42

Zou het ook niet handig zijn om een topic/sectie over gratis software voor Mobieltjes te maken?

Voorbeeld:
Ik heb sinds kort een MDA, waar een virus scanner op staat, het geeft nu al aan dat de abonnement van die scanner verlopen is. Ik kan nu wel voor 35 euro/dollar (weet even niet meer) verlengen voor een jaar, maar ja, als er bijvoorbeeld AVG o.i.d. is voor mijn mobiel, dan kan ik net zo goed dat downloaden. :)

Of een woordenboek, zonder dat ik het internet op hoef gewoon alle woorden zou kunnen opzoeken. Enz..

matthijs
Website beheerder

Re: Sectie/topic/onderwerp: Gratis software voor MDA/mobielt

Bericht door matthijs » 26 feb 2008 09:26

Konami schreef:Zou het ook niet handig zijn om een topic/sectie over gratis software voor Mobieltjes te maken?

Voorbeeld:
Ik heb sinds kort een MDA, waar een virus scanner op staat, het geeft nu al aan dat de abonnement van die scanner verlopen is. Ik kan nu wel voor 35 euro/dollar (weet even niet meer) verlengen voor een jaar, maar ja, als er bijvoorbeeld AVG o.i.d. is voor mijn mobiel, dan kan ik net zo goed dat downloaden. :)

Of een woordenboek, zonder dat ik het internet op hoef gewoon alle woorden zou kunnen opzoeken. Enz..
Dat is een heel goed idee inderdaad. Ik ben bang dat het door tijdgebrek voorlopig echter op de lange baan geschoven zal worden. Maar ik houd t in mijn achterhoofd.

Konami

Bericht door Konami » 21 jun 2008 14:28

Bedankt voor je reactie.. :D
Ik dacht dat ik "Waarschuwen als er gereageerd is" had ingeschakeld, wachte toen op een reactie, die kwam maar niet, maar daarna was ik het vergeten.

En? Is er nog wat nieuws? :D

Gesloten