Over Testlab

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
wim66

Over Testlab

Bericht door wim66 » 09 nov 2007 19:04

Wat is de functie van een tester precies bij het nieuwe onderdeel "Testlab"?
Komt ie zelf met iets nieuws, of worden testers gevraagd om iets over bepaalde software te schrijven?

matthijs
Website beheerder

Re: Over Testlab

Bericht door matthijs » 17 nov 2007 14:48

wim66 schreef:Wat is de functie van een tester precies bij het nieuwe onderdeel "Testlab"?
Komt ie zelf met iets nieuws, of worden testers gevraagd om iets over bepaalde software te schrijven?
Ha Wim,

excuses voor de late reactie, ik zie je berichtje nu pas...

Als tester mag je zelf gratis software aandragen. Daar ben je vrij in.

Ook kan het gebeuren dat ik vraag aan testers of ze mee willen kijken naar een bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld nu op het Testlab: wat zijn goede gratis webapplicaties? Dan kunnen testers hun oordeel geven, een recensie schrijven of wat dan ook. Of we kunnen echt gaan testen: bijvoorbeeld de opstarttijd van browsers (FF, Opera, IE enz.), of zoiets. Ideeën zijn welkom. Of: welke anti-spyware applicatie is het beste?

Het gaat erom dat mensen er wat aan hebben en dat ze op de beste gratis software gewezen worden.

Het is nog niet helemaal vastomlijnd en ik denk dat de tijd moet uitwijzen wat het beste werkt. Maar als je mee wilt doen hoor ik t wel.

Gesloten