WinPatrol 32.0.2014.0 stelt teleur

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
harmjan

WinPatrol 32.0.2014.0 stelt teleur

Bericht door harmjan » 20 jul 2014 20:02

Vandaag is een nieuwe versie van WinPatrol verschenen en ik heb het meteen geïnstalleerd. Ik gebruik het programma al jaren, niet alleen om systeemwijzigingen in de gaten te houden, ik gebruik ook de vertraagde opstartfaciliteit. Die heb ik zo ingesteld dat twee minuten na het opstarten mijn e-mailprogramma automatisch wordt geactiveerd.

Het vreemde was dat na de installatie van versie WinPatrol 32.0.2014.0 het automatisch opstarten niet meer werkte. Ik heb aanvankelijk geprobeerd mijn e-mailprogramma uit de vertraagde opstartlijst te wissen om het vervolgens wederom toe te voegen maar het hielp niet. Wat wel werkte was een systeemherstelpunt. Ik heb nu versie 31.0.2014.0 terug en daarmee was het probleem verholpen.

matthijs
Website beheerder

Re: WinPatrol 32.0.2014.0 stelt teleur

Bericht door matthijs » 21 jul 2014 11:12

Het lijkt erop dat het probleem vandaag verholpen is met een nieuwe update voor WinPatrol:
WinPatrol v32.0.2014.5 July 20th, 2014

Thanks to the quick reports from our dedicated fans a new release is available that resolves some errors due to a change to a new default folder. Using a new tool from Ruiware for inspecting registry data and the cooperation of folks in the Landzdown Forum we tracked down some remaining failures in the Delayed Start program list.

Gesloten