blog over branden van dvds!

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
sander0106

blog over branden van dvds!

Bericht door sander0106 » 21 okt 2011 12:55

Ben sinds kort begonnen met mijn eigen blote. Deze gaat over dvds branden. Bekijk deze blog eens en geef eens wat feedback, zou dit heel tof vinden gr sander. http://www.dvdbranden.com

grasshopper

Re: blog over branden van dvds!

Bericht door grasshopper » 22 okt 2011 20:33

Allereerst vind ik je blog er professioneel uit zien & komt op mij betrouwbaar over.

Wat ik persoonlijk veranderd zou willen zie is het irritating 'Continue Reading..' dat je onderaan een artikel ziet staan om via een link te verwijzen naar de overige tekst v/h artikel. Het artikel is in het Nederlands, houd het dan ook zo. (Wss is het de blogsoftware(?))
Als 2e punt zou ik willen opvoeren dat je bv. Nero aanbeveelt. Dit programma is geen freeware, een zwaar programma & zodoende kan niet iedereen over dit programma beschikken. Je bereikt hiermee maar een kleine doelgroep mee & dat zou wanneer je een freeware alternatief zou nemen anders zijn.

Ik vind je blog nogmaals erg goed en omdat je een mening vroeg over je blog wou ik dit toch ff kwijt...

Gesloten