Waar hoort dit bij?

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
ErikDrenthe

Waar hoort dit bij?

Bericht door ErikDrenthe » 02 aug 2011 18:16

Hoi iedereen.

De site van GratisSoftwareSite wordt bij mij raar weergegeven in Internet Explorer. Op de hoofdpagina zie ik de hoofdpunten wel normaal. Maar het kopje Actueel zie ik door de download top tien staan.

Verder is volgens mij SUPERAntispyware 5 al uit. Ik heb de site van SUPERAntispyware bekeken. Ik weet niet hoe ik dat op de site bekend kan maken. Daarom doe ik dat hier op het forum.

Ik weet niet waar deze mededelingen horen. Daarom zet ik ze voorlopig hier neer.

ErikDrenthe

Re: Waar hoort dit bij?

Bericht door ErikDrenthe » 02 aug 2011 18:34

Die SUPERAntiSpyware 5 is toch een pre-release. Op de site komt het op mij over als dat ie al uit was of is.

grasshopper

Bericht door grasshopper » 02 aug 2011 19:02

ErikDrenthe schreef:De site van GratisSoftwareSite wordt bij mij raar weergegeven in Internet Explorer. Op de hoofdpagina zie ik de hoofdpunten wel normaal. Maar het kopje Actueel zie ik door de download top tien staan.
Check of je GSS in IE bekijkt in de comptabliliteitsmodus: Klik op Pagina (in de werkbalk) ->Comptabliteitsmodus

ErikDrenthe

Bericht door ErikDrenthe » 02 aug 2011 19:44

Hoi,

Waar moet ik die vinden? Ik heb IE 8 en ik draai Windows XP.

ErikDrenthe

Bericht door ErikDrenthe » 02 aug 2011 20:43

Hoi,

Nou, ik heb het gevonden, Grasshopper.

Verder wist ik niet hoe ik in SAS 5.0 bepaalde instellingen kon veranderen. In het vakje SUPERAntiSpyware Free Edition staat Preferences. Daar kan je instellingen veranderen.

Gesloten