Vertrek Keyzer

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
Malibus

Vertrek Keyzer

Bericht door Malibus » 09 mei 2010 16:34

Het vertrek van Keyzer komt wel als een donderslag bij heldere hemel. Ofschoon ik uit de aankondiging begrijp dat dit bij voorkeur met stille trom gebeurt, wil ik er toch graag een klein berichtje aan besteden.
Erg lang ben ik zelf nog niet aktief in dit forum, maar ik heb wel begrepen dat Keyzer meestal wel ergens een oplossing voor wist en menigeen uit de narigheid geholpen heeft. Zelfs als men dacht dat een onderwerp al afgehandeld was kwam er vaak nog een tip achteraan. Bovendien heb ik altijd veel bewondering gehad voor de enorme hoeveelheid kennis op computergebied van Keyzer.

Het ga je goed! :)
Malibus

Don Diego

Re: Vertrek Keyzer

Bericht door Don Diego » 09 mei 2010 17:21

Ik ben het van harte eens met Malibus.
Niemand is onmisbaar, maar het vertrek van Keyzer is een klap voor ons forum.
Zijn kennis en heldere communicatie zijn voor veel mensen (waaronder ikzelf natuurlijk) van enorm veel waarde geweest de afgelopen tijd.

Keyzer, ik wil je bedanken voor alle tijd en inzet die je getoond hebt op ons forum.
Ik wens je het allerbeste voor de toekomst en hoop op je terugkeer wanneer je toch weer wat tijd hebt.

Till we meet again..........

matthijs
Website beheerder

Re: Vertrek Keyzer

Bericht door matthijs » 10 mei 2010 16:35

Malibus schreef:Het vertrek van Keyzer komt wel als een donderslag bij heldere hemel. Ofschoon ik uit de aankondiging begrijp dat dit bij voorkeur met stille trom gebeurt, wil ik er toch graag een klein berichtje aan besteden.
Erg lang ben ik zelf nog niet aktief in dit forum, maar ik heb wel begrepen dat Keyzer meestal wel ergens een oplossing voor wist en menigeen uit de narigheid geholpen heeft. Zelfs als men dacht dat een onderwerp al afgehandeld was kwam er vaak nog een tip achteraan. Bovendien heb ik altijd veel bewondering gehad voor de enorme hoeveelheid kennis op computergebied van Keyzer.

Het ga je goed! :)
Malibus
Bedankt! Lees hier meer:
http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/ ... =43&t=2358

Gesloten