Afbeeldingen plaatsen in forum

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
Oud-Forumlid

Afbeeldingen plaatsen in forum

Bericht door Oud-Forumlid » 24 nov 2008 13:12

Hallo,
Er heeft een tijdje geleden binnen dit forum een artikel gestaan van keyzer hoe je afbeeldingen plaatst bij een vraag/antwoord. Ik heb 't hele forum doorzocht maar kan 't niet meer vinden. Weet iemand nog waar dit tussen stond.
b.v.d. Bert

wim66

Bericht door wim66 » 24 nov 2008 16:03

Uitleg staat ook in de "FAQ" van GSS; http://www.gratissoftwaresite.nl/forum/ ... 9a766726#9
Je moet je afbeelding uploaden naar een "image hosting" site zoals PhotoBucket, en er zijn er meer.

Oud-Forumlid

Bericht door Oud-Forumlid » 24 nov 2008 16:36

Bedankt voor de reactie.
Ik had wel gezocht bij gss-google met zoeken in gss maar kon 't niet vinden. Ik zoek 't even uit hoe 't moet allemaal. Ben hier niet zo in thuis.

keyzer

Re: Afbeeldingen plaatsen in forum

Bericht door keyzer » 24 nov 2008 18:15

Oud-Forumlid schreef:Hallo,
Er heeft een tijdje geleden binnen dit forum een artikel gestaan van keyzer hoe je afbeeldingen plaatst bij een vraag/antwoord. Ik heb 't hele forum doorzocht maar kan 't niet meer vinden. Weet iemand nog waar dit tussen stond.
b.v.d. Bert
Het artikel waar je het over hebt heb ik tijdelijk verwijderd voor herziening. Er moest e.e.a worden aangepast aan de instructies i.v.m verandering bij ImageShack en ik vond het achteraf gezien een beetje te ingewikkeld. Ik zal vanavond een voorlopige versie plaatsen.

Gesloten