Host

Geef uw mening en discussieer over software, internet, pc's en GratisSoftware.nl
Gesloten
ray

Host

Bericht door ray » 19 mei 2008 12:46

Mathijs, Ik heb ook nog een andere vraag eigenlijk over hosting. Ik heb namelijk een pagerank 6 site en krijg nu teveel bezoekers waardoor ik het idee heb dat de host ons probeerd weg te pesten, ze adverteren met een hoge serverload maar in de praktijk geeft dat toch problemen. Nu heb ik naar jullie host gekeken, Aleen gaat dat maar tot 15GB per maand en we zitten nu al boven de 20GB en dat zal alleen maar meer worden. Maar goed wellicht niet zo'n goed onderwerp voor deze site. Ik kan jullie e-mail niet vinden wellicht dat jullie mij even kunnen mailen.

matthijs
Website beheerder

Re: Host

Bericht door matthijs » 21 mei 2008 14:16

ray schreef:Mathijs, Ik heb ook nog een andere vraag eigenlijk over hosting. Ik heb namelijk een pagerank 6 site en krijg nu teveel bezoekers waardoor ik het idee heb dat de host ons probeerd weg te pesten, ze adverteren met een hoge serverload maar in de praktijk geeft dat toch problemen. Nu heb ik naar jullie host gekeken, Aleen gaat dat maar tot 15GB per maand en we zitten nu al boven de 20GB en dat zal alleen maar meer worden. Maar goed wellicht niet zo'n goed onderwerp voor deze site. Ik kan jullie e-mail niet vinden wellicht dat jullie mij even kunnen mailen.
Ik denk dat je dan toch bij wat duurdere hosting terechtkomt. Ik zelf heb verschillende webhosters aangeschreven toen ik een nieuwe webhost zocht. Dan kun je eens kijken wat ze je te bieden hebben.

ray

Bericht door ray » 23 mei 2008 05:19

Mathijs dank je wel dat zal ik doen.

Gesloten