internet explorer 11

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
Gesloten
nooitgedacht

internet explorer 11

Bericht door nooitgedacht » 22 mei 2016 18:57

hallo
ik heb een vraag is het verstandig om internet explorer 11
uit te schakelen ik gebruik edge en chrome in windows 10 64 bit

sulzlej

Re: internet explorer 11

Bericht door sulzlej » 14 jun 2016 11:04

Waarom houd je je E-mail niet bij je provider ? Je kan het daar vandaan oproepen met naam en wachtwoord
Waarschijnlijk heb je ongeveer zo'n 500 Mb

Shades

Bericht door Shades » 21 jul 2016 18:17

Staat je privacy hoog in het vaandel? Zorg er dan voor dat je je mail-berichten download en verwijderd van de mail server van je ISP. Beter nog is om een eigen mail-server te beheren, maar dat voor velen niet weggelegd (en ISP's hebben er een hekel aan omdat de meeste mensen dit beheer niet goed uitvoeren, terwijl hun ISP er de schuld van krijgt).

Nu staat privacy niet al te hoog in het vaandel aangezien je de Edge en Chrome browsers gebruikt. Daarmee is de tip van sulzlej afdoende. Chrome, Chromium en Edge creeren een profiel van jou (welke worden doorverkocht), terwijl de browsers Maxxthon en Opera wel heel erg veel informatie over je surfgedrag naar China sturen.

Firefox en afgeleidde browsers doen dit allemaal niet. Zelfs Internet Explorer 11 is een minder slechte keuze in vergelijking met bovenstaande browsers. Als het gaat om privacy tenminste.

nooitgedacht

Bericht door nooitgedacht » 23 jul 2016 21:18

even een bericht terug bedankt voor de tips ik wacht nog even die
update af en denk er sterk over om windows de rug toe tekeren
ben er alleen nog niet helemaal uit welke keuze ik maak.

Gesloten