anty virus program.

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
Gesloten
nooitgedacht

anty virus program.

Bericht door nooitgedacht » 20 apr 2015 18:55

wat is een beter anty virus programma voor intern bankieren
avg free of avast free graag antwoordt a.u.b. en bij voorbaat dank.

Léon1953

Re: anty virus program.

Bericht door Léon1953 » 21 apr 2015 10:40

Om het internetbankieren te beveiligen zou ik HitmanPro.Alert installeren. Die gaat samen met elke anti-virus.

StupendousMan

Bericht door StupendousMan » 22 apr 2015 15:03

Léon1953 schreef: Om het internetbankieren te beveiligen zou ik HitmanPro.Alert installeren. Die gaat samen met elke anti-virus.
Op zich een prima suggestie.
Houd er met HitmanPro.Alert echter wel mee dat de nieuwe versie 3 een andere versie is dan de eerdere versie 2.
Versie 2 was gratis, van versie 3 is een deel van de op de http://www.surfright.nl/nl/alert pagina vermelde functionaliteit enkel beschikbaar met een betaalde licentie.
Zie de specificatie van HitmanPro.Alert gratis en niet-gratis onderdelen.
HitmanPro.Alert 3 is dus gratis te gebruiken, maar de hier met $ aangeduide onderdelen zijn niet gratis te gebruiken.
StupendousMan is vanaf 30-09-2013 doorgaans niet meer actief op GratisSoftware.nl Forum,
behalve heel af en toe bij uitzondering.

Léon1953

Bericht door Léon1953 » 22 apr 2015 18:06

Versie 3 was nog niet tot mij doorgedrongen, en wat ik mij nu afvraag is of ik dan beter gewoon versie 2 kan blijven gebruiken.

StupendousMan

Bericht door StupendousMan » 22 apr 2015 18:42

Léon1953 schreef: Versie 3 was nog niet tot mij doorgedrongen, en wat ik mij nu afvraag is of ik dan beter gewoon versie 2 kan blijven gebruiken.
Het blijven gebruiken van HitmanPro.Alert versie 2 is binnenkort niet langer mogelijk.
HitmanPro.Alert versie 2 wordt binnenkort automatisch geupdate naar versie 3. Ik vermoed dat dat gebeurt wanneer de huidige HitmanPro.Alert versie 3.0.38.183 is geupdate om nog een aantal probleempjes te verhelpen en die nieuwste versie dan op een gegeven moment goed bevonden is. Dat duurt waarschijnlijk nog wel een week, of misschien nog wel wat langer.

De gratis functionaliteit van HitmanPro.Alert versie 3 omvat overigens vrijwel alles dat versie 2 bevat en meer, alleen CryptoGuard, de anti crypto-ransomware beveiliging, die gratis was in HitmanPro.Alert versie 2, die ontbreekt in de gratis functionaliteit van HitmanPro.Alert versie 3.
Jammer, zo zou je denken, maar HitmanPro.Alert 2 beschermt hoe dan ook niet tegen de recente crypto-ransomware families, daarvoor is HitmanPro.Alert 3 met licentie nodig (of misschien eventueel een ander product, zoals CryptoMonitor).
StupendousMan is vanaf 30-09-2013 doorgaans niet meer actief op GratisSoftware.nl Forum,
behalve heel af en toe bij uitzondering.

Léon1953

Bericht door Léon1953 » 22 apr 2015 19:21

Dank je wel, StupendousMan, we zijn weer helemaal op de hoogte. De CryptoMonitor kende ik nog niet.

Gesloten