url balk en tabblad ie 11

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
spike78

url balk en tabblad ie 11

Berichtdoor spike78 » 08 feb 2015 14:52

hoi
ik heb altijd gehad dat ik het adres in de tabbladen kon zetten.
nu heb ik links een zoekbalk/url balk
en daarnaast de tabladen

nu wil ik graag die zoekbalk weghebben en gewoon in elke tabbad kunnen typen.

hoop dat het een beetje duidelijk is.

heb windows 8.1 internet exploren 11

grasshopper

Re: url balk en tabblad ie 11

Berichtdoor grasshopper » 08 feb 2015 15:18

Download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Afbeelding Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Code: Selecteer alles

standardsearch;
        process;
        startupall;
        filescrm;
        skipfix-iedefaults;
        firefoxlook;
        chromelook;
        torpigcheck;

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

spike78

Berichtdoor spike78 » 08 feb 2015 15:25

uh ok maar dit lijkt me nogal erg moeilijk allemaal

grasshopper

Berichtdoor grasshopper » 08 feb 2015 15:34

Lees op het gemak de instructie door en voer deze uit.

spike78

Berichtdoor spike78 » 08 feb 2015 15:54

hoi ja maar hij geeft niet aan dat ik een virus ofzo heb

bij mijn andere laptop kon ik het zo uitzetten.

met instellingen en tabbladen

ben nogal een leek op dit gebied.

StupendousMan

Berichtdoor StupendousMan » 10 feb 2015 11:22

spike78 schreef:ik heb altijd gehad dat ik het adres in de tabbladen kon zetten.
nu heb ik links een zoekbalk/url balk
en daarnaast de tabladen

nu wil ik graag die zoekbalk weghebben en gewoon in elke tabbad kunnen typen.

heb windows 8.1 internet exploren 11
spike78 schreef:bij mijn andere laptop kon ik het zo uitzetten.
met instellingen en tabbladen

Hai Spike,

De weergave met links de adresbalk en daarnaast de tabbladen, dat is de standaardinstelling.

Die andere instelling die je noemt, waarbij elk tabblad een zoekvak heeft, daarvan weet ik niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt.
Bedoel je misschien het zoekvak in een nieuw leeg tabblad, zoals hier weergegeven?
http://media.askvg.com/articles/images5/Internet_Explorer_Searchbox_New_Tab_Page.png
Als je dat bedoelt, daarvoor zijn twee dingen nodig:
1.
In Internet Explorer, via het tandwieltje rechtsboven (Extra, Alt+X), Invoegtoepassingen beheren, Zoekmachines, onderaan moet een vinkje staan voor "Zoeken op de adresbalk en in het zoekvak op het nieuwe tabblad".
Staat dat vinkje er niet, zet dat er dan.
2.
In Internet Explorer, via het tandwieltje rechtsboven (Extra, Alt+X), Invoegtoepassingen beheren, Zoekmachines, in het vak rechts moet de zoekmachine Bing ingesteld zijn als standaard zoekmachine.
Is de Bing zoekmachine wel aanwezig, maar niet ingesteld als standaard zoekmachine, klik dan Bing aan, en vervolgens de knop "Als standaardinvoegtoepassing gebruiken".
Is de Bing zoekmachine niet aanwezig, klik dan onderaan "Meer zoekmachines zoeken", selecteer "Bing Search", en klik "Toevoegen aan Internet Explorer".

Was het bovenstaande niet wat je bedoelde,
dan lijkt het me het handigste dat je een schermknipsel maakt van de situatie op je andere laptop, waarop te zien is hoe je het wilt hebben.
Een schermknipsel maak je bijvoorbeeld met behulp van het Windows Knipprogramma, dat je kunt vinden door knip in te tikken in het Windows zoekvak.
In het Knipprogramma klik je dan het pijltje naast Nieuw, kies Rechthoekig knipsel, klik Nieuw, selecteer dat wat je wilt laten zien, klik Bestand, Opslaan als, geef het knipsel een naam, en sla op, en onthoud waar je opslaat.
Open in je browser nu http://imgdumper.nl/, klik Bladeren, ga naar de locatie waar je je knipsel hebt opgeslagen, selecteer je knipsel, en klik vervolgens Upload. Van de vervolgens geboden URL's kopieer je de Directe url, en die plak je dan vervolgens in je reactie hier. We kunnen dan bekijken hoe wat je wilt eruit ziet.

Succes.
StupendousMan is vanaf 30-09-2013 doorgaans niet meer actief op GratisSoftware.nl Forum,
behalve heel af en toe bij uitzondering.

spike78

Berichtdoor spike78 » 11 feb 2015 12:13

jahaa gelukt dank je allemaal
voor de hulp

StupendousMan

Berichtdoor StupendousMan » 11 feb 2015 12:28

spike78 schreef:jahaa gelukt dank je allemaal
voor de hulp

Ha, fijn, Spike.
Was het wat ik gisteren aangaf onder de punten 1 en 2 dat je hielp?
Mooi dat je ermee geholpen bent.
Realiseer je echter wel dat het niet het standaard adresvak met zoekfunctionaliteit is dat je dan gebruikt, maar een Bing zoekvak. Dat is niet hetzelfde als het adresvak.
StupendousMan is vanaf 30-09-2013 doorgaans niet meer actief op GratisSoftware.nl Forum,
behalve heel af en toe bij uitzondering.

spike78

Berichtdoor spike78 » 11 feb 2015 12:54

om eerlijk te zijn heb ik va alles gedaan en geprobeerd dus weet niet hoe het nu precies gelukt is haha.
maar heb idd wat dingen gevolg van jou.

dus is nu klaar nu YouTube nog verdorie.