Website wil niet meer laden

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
Daantje39

Website wil niet meer laden

Berichtdoor Daantje39 » 24 dec 2013 20:36

Sinds enige tijd wil er een bepaalde website niet meer laden. Ik gebruik altijd chrome en tot sinds kort nooit geen problemen gehad. Als ik nu wil inloggen op de website krijg ik de inhoud van een cookie te zien en verder laad de website niet meer. Ik heb het ook al geprobeerd met firefox en explorer, maar beide willen helemaal niets laden in tegenstelling tot chrome die dan in ieder geval nog de inhoud van een cookie laat zien. Ik heb mijn pc al volledig opgeschoond met ccleaner en de nieuwe Privazer ook de handel gedefragmenteerd, maar het probleem blijft bestaan. Wie weet wat ik nu nog kan doen? Ik kan hier niet laten zien wat chrome mij laat zien omdat daar vertrouwelijke dingen in staan, maar volgens iemand die software ontwikkeld was dit dus de inhoud van een cookie. Ik heb dit probleem alleen bij 1 website en als ik op een andere pc inlog gaat het wel allemaal goed. Heel soms wil mijn browser ineens een php bestand downloaden als ik op een link klik, maar dat heeft niet specifiek te maken met de website waarop ik niet meer kan inloggen.

Ik gebruik dus google chrome en heb windows 8.

clusenco

Re: Website wil niet meer laden

Berichtdoor clusenco » 24 dec 2013 21:10

Als het op een andere PC wél goed gaat, moet het dus aan de PC liggen.
Misschien helpt het om alle cookies van de betreffende website te verwijderen, de buffer/cache te legen, de PC opnieuw op te starten en via een zoekmachine de website op te zoeken en daar dan in te loggen.
Dat laatste kan van belang zijn omdat een in de Favorieten/Bladwijzers opgeslagen link soms niet meer werkt doordat de website iets in het adres heeft veranderd.

Daantje39

Berichtdoor Daantje39 » 25 dec 2013 12:36

Ik kan nog wel op de website zelf komen, maar niet meer inloggen. Zodra ik dat doe krijg ik dus die cookie melding. En ik heb voor zover ik weet alle cookies al verwijderd met ccleaner en privazer. Ik denk dat die alles wel weghalen toch?

harmjan

Berichtdoor harmjan » 25 dec 2013 20:36

Heb je misschien voor deze specifieke website CCleaner de opdracht gegeven om de cookie altijd te bewaren? Kijk dit even na bij opties>cookies in CCleaner. Staat die bij de bewaren cookies: haal hem dan daar weg en laat CCleaner die verwijderen. Het probleem dat jij beschrijft ontstaat vaak door een bewaarde verouderde cookie als de site zichzelf heeft gemoderniseerd.

Daantje39

Berichtdoor Daantje39 » 26 dec 2013 14:39

Ik heb voor de zekerheid even gekeken, maar die site staat gewoon bij de te verwijderen cookies. Ik heb net voor de zekerheid nogmaals ccleaner schoon laten maken en wederom geprobeerd in te loggen op die site, maar nog steeds zonder resultaat.

grasshopper

Berichtdoor grasshopper » 26 dec 2013 14:48

Gebruik Auslogics Browser Care.
Klik bij Google Chrome op Restore default browser settings..

Daantje39

Berichtdoor Daantje39 » 26 dec 2013 15:06

Grasshopper DANKJEWEL!!!! Ik kan weer inloggen en alles werkt weer perfect. Ik ben hier weken mee bezig geweest en jij geeft binnen een paar seconde de juiste oplossing :) Mijn dank is heel erg groot.