Re: pdf opent niet

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
janjansen12345

Berichtdoor janjansen12345 » 26 okt 2013 16:29

beste forum,heb sinds vandaag een probleempje dat ik pdf bestanden niet meer kan openen.als ik by av comperatives een pdf bestand wil openen kryg ik steeds windows media center te zien terwyl ik Sumatra pdf op myn pc heb staan,graag hopelyk een antwoord hierop,groetjes.

ps kan het misschien aan de virusscanner liggen had eerst Norton erop maar die trok nogal wat geheugen heb nu mse erop ,en die is super licht heb overegens windows 7 erop staan,windows 8 was een ramp.heb herstelpunt van 22 okt gepakt en Norton er weer op en nu kan ik wel by de pdf bestanden van av comperatives,raar maar waar ik heb het vermoeden dat het aan mse gelegen heeft, maar ja ik ben ook maar een leek,maar vreemd vind ik het wel hoor,groetjes.
Laatst gewijzigd door janjansen12345 op 26 okt 2013 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

grasshopper

Berichtdoor grasshopper » 26 okt 2013 16:35

Klik op Start → Standaardprogramma's → Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen..
Zoek .pdf en kijk of hier wel of geen programmakoppeling is.

janjansen12345

Berichtdoor janjansen12345 » 26 okt 2013 18:41

beste dhr grashopper waar u het over heeft heb ik helaas niet kunnen controleren ,want ik was alweer bezig met een systeemherstelpunt van 22 okt met Norton erop.en nu werkt alles weer,behalve dan dat het internet met Norton zeer traag opstart.maar daar kan u niets aan doen,wan als ik hem even uitschakel dan heb ik veel sneller google te pakken,maar daar moet ik maar mee leven.bedankt voor de reactie.