Selectieve leesbevestiging in Thunderbird

Vragen over Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, e-mail, Skype en meer
Gesloten
WriTer1

Selectieve leesbevestiging in Thunderbird

Bericht door WriTer1 » 26 sep 2013 23:20

Ik weet dat het mogelijk is om in Mozilla Thunderbird een automatische leesbevestiging in te stellen, en die gebruik ik dus ook.
Maar is er een mogelijkheid om via het programma, een plug-in, add-on Thunderbird zo in te stellen dat ik kan kiezen welke e-mailadressen een leesbevestiging moeten hebben en andere niet?
Heb zelf al gezocht naar een plug-in of zo maar heb niets gevonden.

Nu is het iedereen een leesbevestiging of niemand, maar van sommige personen wil ik dat en bij andere is het niet nodig dat ze reageren op mijn mail dat ze het ontvangen en gelezen hebben.
Zo, als iemand daar iets op weet hoor ik het graag. :wink:

matthijs
Website beheerder

Re: Selectieve leesbevestiging in Thunderbird

Bericht door matthijs » 27 sep 2013 13:13

Het lijkt erop dat dit niet bestaat. Na zoeken kwam ik alleen dit tegen (heb je waarschijnlijk ook al gevonden), wat bevestigt dat zo'n functie niet bestaat:
https://getsatisfaction.com/mozilla_mes ... dress_book

De daarin genoemde add-on is alleen een knop om sneller om een leesbevestiging te kunnen vragen.

WriTer1

Bericht door WriTer1 » 27 sep 2013 22:39

Dat vreesde ik al, maar misschien is er nog ergens een of andere programmeur die toch nog zoiets gemaakt heeft, want dat zou nu eens een handige plug-in zijn. :?
Goed, we zien wel en doen dan maar verder met iedereen een leesbevestiging te sturen.
Bedankt voor de reactie. :D

clusenco

Bericht door clusenco » 27 sep 2013 22:44

Op http://help.mozbrowser.nl/thunderbird/ staat wellicht een link, waar de mogelijkheid tot selectieve leesbevestigingen geopperd kan worden.

WriTer1

Bericht door WriTer1 » 29 sep 2013 17:35

Niets gevonden, nu goed, we zien wel.

Gesloten