help help

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
esenron

help help

Berichtdoor esenron » 23 nov 2009 14:24

ik heb outlook 2007.
maar geen legitieme versie.
nu krijg ik steeds de melding nog een paar dagen geldig.

wat moet ik doen????
kan ik een versie erover heen zetten, of heeft iemand een link waar ik outlook 2007 kan binnen halen ( gratis)

please help me
:oops:

Oud-Forumlid

Re: help help

Berichtdoor Oud-Forumlid » 23 nov 2009 15:30

Ik denk, einde verhaal. Of je leert leven met meldingen dat je software niet legitiem is.

John van Rhijn

Berichtdoor John van Rhijn » 23 nov 2009 17:37

esenron schreef:ik heb outlook 2007.

Waarschijnlijk heb je Office 2007 Ready, dat je na 60 dagen proeftijd aan je kop gaat zeuren om toch vooral maar een licentie-key te kopen.
Als je middelbare scholier bent kun je dat waarschijnlijk via school heel goedkoop doen.
Anders resteert je het installeren van het gratis OpenOffice 3.1.1, wat qua mogelijkheden zo ongeveer tussen Office 2003 en Office 2007 inzit en voor het gewone dagelijkse tekstverwerken, spreadsheeten, archiveren en presenteren ruimschoots voldoet.
Compatibiliteit met Office 2007 is voorhanden, want je kunt, meen ik, elk document opslaan/exporteren in Office 2007 standaard.

En wil je helemaal voor gratis, installeer dan een Linux-distributie.
Ubuntu is het meest bekend.
Mandriva, Fedora en OpenSUSE meer bij de Linux die-hards.
Niet dat ik (al) een die-hard ben, maar ik heb zelf laatst eerst Fedora 12 en daarna OpenSUSE 11.2 geinstalleerd en wat bij Fedora niet 1,2,3 lukte ging bij OpenSUSE makkelijk met een wizard: het opzetten van mijn WPA2 draadloze verbinding.
Als je daarnaast ook nog DIT gebruikt, dan ben je dus volledig 'compatible' met Windows-installaties.
Opvolgen van advies op websites als deze valt m.i. onder je eigen verantwoordelijkheid en is je eigen risico.

keyzer

Berichtdoor keyzer » 24 nov 2009 20:52

esenron schreef:ik heb outlook 2007.
maar geen legitieme versie.

wat moet ik doen????
kan ik een versie erover heen zetten, of heeft iemand een link waar ik outlook 2007 kan binnen halen ( gratis)

please help me
:oops:

Thread gesloten door moderator.
Je wordt verzocht niet naar illegale software te vragen.