auslogics registry defrag v8000 installatieprogramma gezocht

Vragen over anti-virus, anti-spyware, firewalls en pc schoonmakers en optimaliseerders
harmjan

auslogics registry defrag v8000 installatieprogramma gezocht

Berichtdoor harmjan » 23 nov 2014 19:37

Ik gebruik al jaren met veel plezier auslogics registry degfrag. Het is een gratis programma om het register te optimaliseren en tot voor kort was elke nieuwe versie een verbetering. Echter, niet de laatste versie 8100. Het is nog maar gedeeltelijk de oorspronkelijke register optimaliseerder van weleer, het is nu ook een reclamezuil voor andere producten van de software fabrikant. Voor een deel blijkt dit uit de nieuwe interface, voor een ander deel komt de reclame in de vorm van Ashampoo-achtige advertenties die eens in de zoveel tijd verschijnen over het programma heen.

Ik vind dit geen verbetering en wil terug naar de laatste versie die dit probleem niet kende, versie 8000 maar ik kan nergens een installatieprogramma van deze versie vinden. Ik vind met regelmaat versie 8000 op het internet aangeboden maar als ik die gedownload heb blijkt het toch de irritante versie 8100 te betreffen.

Wie heeft het installatieprogramma van versie 8000 nog of wie weet waar ik het installatieprogramma op het internet kan vinden?

giantman

Re: auslogics registry defrag v8000 installatieprogramma gez

Berichtdoor giantman » 24 nov 2014 16:57

Kijk eens op de website www.oldapps.com

Hier de link naar het programma dat je zoekt:
http://www.oldapps.com/auslogics_disk_d ... d=noscript

harmjan

Berichtdoor harmjan » 24 nov 2014 20:32

Bedankt voor de moeite maar ik had tijdens mijn zoektocht de betreffende website al bezocht. Het blijkt Auslogics Registry Defrag niet te kennen, net zoals Filehippo.com trouwens. De ditrecte link die je zelf geeft betreft Auslogics DISK Defrag en naar een oudere versie van dit programma ben ik niet op zoek, het gaat echt om Auslogics REGISTRY Defrag versie 8000.

grasshopper

Berichtdoor grasshopper » 25 nov 2014 07:11

Je had eerder aangegeven dat je Glary Utilities gebruikt. Deze functie zit daar ook in hoor :wink:

Léon1953

Berichtdoor Léon1953 » 25 nov 2014 13:26

Register defragmenteren?

Volgens mij totaal onnodig.

harmjan

Berichtdoor harmjan » 25 nov 2014 20:46

@Léon

Dan zou ik het toch maar eens doen, Léon, en maak dan eerst een systeemherstelpunt aan. Ben je niet tevreden over het resultaat van de register defragmentatie dan kan je altijd de oorspronkelijke situatie herstellen maar normaliter wordt je computer er merkbaar sneller van.

harmjan

Berichtdoor harmjan » 25 nov 2014 21:39

@Grasshopper

Je hebt me dit keer helemaal op het verkeerde been gezet, ik meende dat je bedoelde dat Glary Utilities de mogelijkheid bood om oudere versies van geïnstalleerde software voor me te vinden maar ik vermoed nu dat je bedoelde dat Glary Utilities ook in staat is het register te defragmenteren. Had ik geweten wat je bedoelde dan had ik het programma niet opnieuw geïnstalleerd want zo'n fan ben ik niet van Glary Utilities, ook al zal ik in het verleden een andere indruk gewekt hebben.

Eigenlijk alle systeemonderhoudsprogramma's bieden de mogelijkheid om het register te defragmenteren maar volgens mij hebben ze allemaal een andere opvatting over wat dit precies in zou moeten houden. Ook de procedure is anders, heel vaak bevriest je computer tijdens de analyse en kan je langdurig wachten totdat die voorbij is en krijg je daarna de mededeling dat de defragmentatie voltooid zal worden als je geklikt hebt op "herstarten computer." Auslogics werkt niet zo: het is een snelle procedure en je krijgt een duidelijk overzicht van de resultaten. Bovendien geeft het aan hoeveel sneller je computer wordt na voltooiing van de procedure. Daarnaast krijg je de keuze om direct de defragmentatie te beginnen of om die te laten uitvoeren tijdens de eerstvolgende herstart.

In de praktijk heeft auslogicgs registry defrag me nog nooit teleurgesteld: het resultaat is altijd goed geweest, dit in tegenstelling tot vrijwel alle andere register defragmentatieprogramma's die ik uitgeprobeerd heb. Ik gebruik dan ook liever de huidige irritante versie van auslogics dan een ander programma.

Blijft het probleem dat ik nog steeds niet het installatieprogramma van versie 8000 gevonden heb. Wie helpt me verder?

Postbus

Berichtdoor Postbus » 26 nov 2014 00:11

Ik gebruik met grote tevredenheid Eusing Free Registry Defrag 2.2, dus misschien is dat een goed alternatief voor je.

harmjan

Berichtdoor harmjan » 29 dec 2014 20:17

Ik heb het probleem inmiddels opgelost op een onverwachte manier. Momenteel wordt op WindowsDeal Auslogics BoostSpeed 6 gratis weggegeven en de registry defrag is onderdeel van dit programma. Het betreft een vertrouwde versie, zonder de reclameuitingen van versie 8100.

Mochten er meer geïnteresseerden zijn:

http://www.windowsdeal.com/w/auslogics- ... nt-coupon/