Windows 10, versie 1803: waar kun je de tijdlijn uitvinken? (opgelost)

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
Gesloten
Anne B

Windows 10, versie 1803: waar kun je de tijdlijn uitvinken? (opgelost)

Bericht door Anne B » 11 mei 2018 12:31

Beste mensen op het forum,

Weet iemand hoe /waar kun je de tijdlijn (het volgen van je activiteiten) kunt uitvinken?

Vriendelijke groeten,
Anne

matthijs
Website beheerder
Contacteer:

Re: Windows 10, versie 1803: waar kun je de tijdlijn uitvinken?

Bericht door matthijs » 13 mei 2018 22:09

Anne B schreef:Beste mensen op het forum,

Weet iemand hoe /waar kun je de tijdlijn (het volgen van je activiteiten) kunt uitvinken?

Vriendelijke groeten,
Anne
Ga in Windows 10 naar Instellingen | Privacy | Activiteitsgeschiedenis en haal vinkje weg bij 'Toestaan dat Windows de activiteiten van deze pc verzamelt'

En zet daar ook Activiteiten van accounts tonen uit als dat aan staat.

Anne B

Re: Windows 10, versie 1803: waar kun je de tijdlijn uitvinken?

Bericht door Anne B » 13 jun 2018 18:08

Beste Matthijs,

Vriendelijk dank nog voor je reactie. Ik ben helemaal vergeten dat ik bovenstaande vraag op dit forum had gesteld. Neem me niet kwalijk. Ik ben nadat ik de vraag hier had gesteld een hele tijd bezig geweest om de privacy instellingen van Windows 10 wat aan te passen. Daarna heb ik er niet meer aan gedacht dat ik een vraag op dit forum had gesteld.
Ik ga nu meteen op de andere pc (met Windows 10) kijken of ik de dingen die jij benoemt ook op die manier heb ingesteld....even gekeken en gelukkig heb ik de dingen die jij benoemt goed ingesteld.

Beste Grasshopper,
Nu weet ik het weer. Nadat ik de vraag op dit forum had gesteld zag ik jouw link tegen naar WizzWin10. Met dat tooltje ben ik toen aan de gang gegaan om de privacyinstellingen beter in te stellen.
Goed tooltje vond ik. Nog bedankt!

Vriendelijke groeten,
Anne

Gesloten