Hallo,
Heb sinds een week problemen met Picasa .
Ik kan vanuit Picasa namelijk geen foto's meer mailen via de Email knop . Ik gebruik Thunderbird als emailprovider !
Op internet ( via Google) blijken er nog mensen dit probleem te hebben ! Zij konden dit euvel oplossen door Thunderbird te herinstalleren ( een surinstal) . Bij mij lukt dit echter niet ! Bij externe emailproviders reageert Picasa niet ! Alleen wanneer ik Gmail installeer kan ik foto's via email verzenden ! Ik ben echter zeer tevreden van Thunderbird en wil hiervoor speciaal niet overschakelen naar Gmail !
Is dit probleem bij jullie bekent en wat kan ik eraan verhelpen ?
Met dank bij voorbaat !
Ps: Of ligt het probleem bij Thunderbird ?
Picasa
Re: Picasa
Hallo,
Ondertussen heb ik het probleem, na lang zoeken, toch kunnen oplossen !
Om de één of anderen reden waren de verbindingen( email,...) in de internetoptiemap ' programma's' ( configuratiescherm) allemaal blanco .
Na deze opnieuw te hebben ingevuld en Thunderbird als standaardemailprogramma te selecteren, bleek alles opnieuw weer te werken ! Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij een opstart of een update van Microsoft ?!
Alvast bedankt voor de hulp !
Ondertussen heb ik het probleem, na lang zoeken, toch kunnen oplossen !
Om de één of anderen reden waren de verbindingen( email,...) in de internetoptiemap ' programma's' ( configuratiescherm) allemaal blanco .
Na deze opnieuw te hebben ingevuld en Thunderbird als standaardemailprogramma te selecteren, bleek alles opnieuw weer te werken ! Waarschijnlijk is er iets mis gegaan bij een opstart of een update van Microsoft ?!
Alvast bedankt voor de hulp !