Installeren nederlandse taal in Ifranvieuw.

Vragen over audio, video en foto's en het branden van cd's en dvd's
Gesloten
heinz1

Installeren nederlandse taal in Ifranvieuw.

Bericht door heinz1 » 26 jun 2009 14:54

Hallo,
Na download van de recenste Irfanvieuw 4.25 + de plugin's + het nederlands taalpakket, doe ik volgende bewerking zoals opgegeven ttz. Options-change language-Nederlands, en dan, ja en dan, krijg ik volgende melding . . (zie bijlage). . ondanks alles uitgevoerd wordt volgens de "Read text"
welke oplossing kan mij me aanbieden.
Dank bij voorbaat.
Bijlagen
foutmelding.jpg
melding
foutmelding.jpg (32.86 KiB) 4511 keer bekeken

keyzer

Re: Installeren nederlandse taal in Ifranvieuw.

Bericht door keyzer » 26 jun 2009 15:40

heinz1 schreef:Hallo,
Na download van de recenste Irfanvieuw 4.25 + de plugin's + het nederlands taalpakket, doe ik volgende bewerking zoals opgegeven ttz. Options-change language-Nederlands, en dan, ja en dan, krijg ik volgende melding . . (zie bijlage). . ondanks alles uitgevoerd wordt volgens de "Read text"
welke oplossing kan mij me aanbieden.
Dank bij voorbaat.
Zie website van Infranview: NL-vertaling voor versie 4.25 is (nog) niet beschikbaar (wel voor versie 4.23).

heinz1

Bericht door heinz1 » 26 jun 2009 16:13

Beste Keyzer,
U heeft gelijk en ongelijk.
Ik verklaar me nader, volgens de site van Irfanvieuw bestaat het ned. taalpakket niet voor 4.25 wel voor 4.23, totdat je het pakket download, dan kom je tot de vaststelling dat het de versie 4.22 is !!!??? En nu.
Zie bijlage. .

Trouwens, ik had dit gegeven reeds voor bij de installatie van de 4.23 versie.
Ik schiet er niet verder mee op, heb het volledig boeltje reeds ge-deinstallerd en terug gedownload en ge-installeerd, telkens weer die melding "old version".
Grtjes en txs voor antwoord.
Bijlagen
language.jpg
taalinstelling
language.jpg (150.43 KiB) 4503 keer bekeken

keyzer

Bericht door keyzer » 26 jun 2009 20:36

Ik zal even verder kijken.

keyzer

Bericht door keyzer » 27 jun 2009 01:34

heinz1 schreef:Beste Keyzer,
U heeft gelijk en ongelijk.
Ik verklaar me nader, volgens de site van Irfanvieuw bestaat het ned. taalpakket niet voor 4.25 wel voor 4.23, totdat je het pakket download, dan kom je tot de vaststelling dat het de versie 4.22 is !!!??? En nu.
Zie bijlage. .

Trouwens, ik had dit gegeven reeds voor bij de installatie van de 4.23 versie.
Ik schiet er niet verder mee op, heb het volledig boeltje reeds ge-deinstallerd en terug gedownload en ge-installeerd, telkens weer die melding "old version".
Grtjes en txs voor antwoord.
Ik heb het zelf even geprobeerd en ik ben bang dat je bent aangewezen op versie 4.22 van Infranview als je met de NL-menu's wilt werken (Ik heb het niet geprobeerd met versie 4.23 omdat je zegt dat dat ook niet werkt bij jou).
Het is niet duidelijk of je eerder met V4.22 hebt gewerkt en wilde upgraden naar een latere versie. In ieder geval kan je V4.22 hier downloaden.

Heb je gekeken naar alternatieven voor Infranview? Ik weet niet welke functionaliteit voor jou belangrijk is maar je zou kunnen kijken naar FastStone Image Viewer (deze heeft wel werkende NL-menu's). Als je vooral aan beeldberwerking wilt doen dan kan je denken aan PhotoFiltre

heinz1

Bericht door heinz1 » 27 jun 2009 21:36

Beste Heer Keyser,
Bedankt voor de moeite die je gedaan hebt om een oplossing te vinden voor IrfanVieuw, heelaas, het heeft niet mogen baten. Toeval of niet, in de computerclub waar ik lid van ben, hadden wij laatst FastStone op het menu staan, en idd het is een zeer aantrekkelijk programma, zeker zo goed als Irfan misschien zelfs beter.
Nogmaals dank en we horen elkaar zeker weer.
Kunnen bij deze een slot zetten op dit onderwerp, daar Irfan bij mij gedelete is.
Grtjes en txs Heinz1

keyzer

Bericht door keyzer » 28 jun 2009 00:44

heinz1 schreef:Beste Heer Keyser,
Bedankt voor de moeite die je gedaan hebt om een oplossing te vinden voor IrfanVieuw, heelaas, het heeft niet mogen baten. Toeval of niet, in de computerclub waar ik lid van ben, hadden wij laatst FastStone op het menu staan, en idd het is een zeer aantrekkelijk programma, zeker zo goed als Irfan misschien zelfs beter.
Nogmaals dank en we horen elkaar zeker weer.
Kunnen bij deze een slot zetten op dit onderwerp, daar Irfan bij mij gedelete is.
Grtjes en txs Heinz1
Vreemd ja, want op mijn (Vista) systeem werkt v.4.22 perfect.
In ieder geval denk ik dat FastStone een goed alternatief is.
Bijlagen
InfranView.png
InfranView.png (11.74 KiB) 4464 keer bekeken

Gesloten