Ik hoop dat dit duidelijk is en in de goeie forum geplaats is zo niet sorry.
Het is een Acer Aspire 5720 zg Intel pentium dual core processor T2310 160 HDD
1,46 GHZ 533 Mhz FSB 1 MB L2 cache
van mijn nichtje gekregen om het weer in orde te maken maar kan er helemaal niets mee.en als ik in de bios main D2D recovery selecteer werkt dit ook niet.(exit saving Changes)op de een of andere manier is alles weg wat er mee gebeurd is weten ze niet.
Kan wel in de Bios komen en opstarten via de dvd om het systeem options te herstellen.
en heb geprobeerd om drivers te selecteren(setup information)maar kan helemaal in Boot (X)niets vinden.en C: moet geformatterd worden voor ik het kan gebruiken,maar krijg Melding Windows kan C:\niet formatteren
kan (c:)niet lezen master boot record (booting) fout tijdens het laden van besturingssysteem
Wees er zeker van dat de drive niet op alleen lezen staat ?
Ook Hiren's BootCD 10.1 gebruikt maar geen oplossing of ik doe iets verkeerds,HDD was 160 Gig maar nu is het maar 32 Giga.
Fdiks uitgevoerd Greate Primairy DOS Partition en op active gezet,daarna format c:\
Windows XP setup uitgevoerd en het ging goed tot het bijna klaar was 14% en toen bleef de laptop hangen,verder gaan met setup heeft geen respons opgeleverd.
Hoe uitvoeren Fdisk /mbr uit maar de laptop heeft geen floppy drive of heb je daar een prog op cd voor.
CHKDSK /R uitgevoerd geen resultaat.
Nogmaals Fdiks uitgevoerd Greate Primairy DOS Partition en op active gezet,daarna format c:\
Gurrent fixed disk drive 1 Do you wih to use the maximun available size for a Primairy DOS partition and make the partition active (Y/N)..............? met Y geenterd.
Nu is het bezig met verifying drive integrity maar het begint telkens in van 0% 95% en dan weer naar0% te controleren
Bij 95 % verifying drive integrity geeft de Laptop een piep toon en begint het weer op 0%
Dus ik kan ook geen Windows XP setup installeren.
Wat kan ik hier nog aan doen.
MVG.

Peter.