exel document terug halen

Vragen over Microsoft Office, Libre Office, OpenOffice en andere kantoorsoftware
Gesloten
bryan12392

exel document terug halen

Bericht door bryan12392 » 10 apr 2007 02:15

ik heb een vraagje,

mijn zus had een account op mijn computer en ze had een exel document waarin ze haar werk gegevens bij hield.
ik heb haar account deleted op mijn computer omdat ze een eigen computer heeft gekocht maar, ze heeft de exel document niet overgenomen en haar account is al deleted, ik heb lopen zoeken maar kan haar exel document niet meer terug vinden.

is hier een oplossing voor??

keyzer

Vewijdert bestand terughalen

Bericht door keyzer » 11 apr 2007 14:13

Het is mogelijk om met speciale software gewiste bestanden weer te herstellen.
Hoe langer geleden het is dat het bestand gewist is hoe kleiner de kans om het bestand weer volledig te herstellen.

Download Undelete PLUS van:
http://www.softpedia.com/progDownload/U ... 53649.html

Als je het programma start kan je de hele drive scannen (bijv. de C schijf) of als je de naam enz van het bestand kent kan je met de optie Filter de scan specificeren.

Als je de hele drive scant zie je in de linker kolom de bestandstypes en in de rechter kolom de bestanden zelf, en de mate waarin deze nog te herstellen zijn. Succes is dus niet gegarandeerd.
De status 'very good' betekend dus dat herstel mogelijk is. "Overwritten' betekend dat de informatie wellicht verloren (overgeschreven) is.

Als je het bestand denkt te heben gevonden kan je deze aanvinken en op het knopje met de 3 stipjes klikken om de lokatie te bepalen waar je het bestand naar wilt herstellen (bijv buroblad), klik dan op 'open'.
Het hoofdmenu spreekt voor zich denk ik.

Gesloten