.SRT bestand importeren in .AVI bestand

Vragen over audio, video en foto's en het branden van cd's en dvd's
Gesloten
bryan12392

.SRT bestand importeren in .AVI bestand

Bericht door bryan12392 » 24 okt 2009 20:37

Hallo,

Ik heb een .AVI bestand en wil de ondertiteling importen een .SRT bestand.
Op mijn bureaublad heb ik een mapje waar 2 bestanden in zitten.
De .AVI en de .SRT bestand.

Via VLC Player kan ik wel beide importeren en kan ik de Filmbekijken.
Mijn dvd speler in de woonkamer kan geen AVI of Dvix of Xvid herkennen.
Op deze forum kwam ik bij een treath een tip van iemand tegen om de freedvdcreator te downloaden
via deze progamma heb ik wel de Avi bestand om kunnen zetten naar een video-dvd (AUDIO_TS en VIDEO_TS)
de .SRT bestand herkent die echter niet. Nadat de progamma klaar was met omzetten naar een video-dvd kon mijn dvd speler in mijn woonkamer wel de film afspelen alleen zonder ondertiteling.

Ik heb de srt bestand dus wel nodig, nadat ik een tijdje heb lopen googlen ben ik een paar progamma tegen gekomen die de 2 bestanden kunnen samenvoegen waar je voor moet betalen.
Ik ben op zoek naar een freeware progamma die dit voor mij kan doen, zonder reclame of andere onzin zoals watermerken bij WinAvi of ConvertXtodvd, de hele film door...

heeft iemand een idee??

Greets,

Bryan

wim66

Re: .SRT bestand importeren in .AVI bestand

Bericht door wim66 » 24 okt 2009 21:18

Avi2Dvd en DVD Flick zijn twee goede programma's.
Meestal ging het wel goed, maar met beide mislukte het een enkele keer bij mij, dan had ik of geen geluid, of geen beeld.
Met ConvertXtoDVD heb ik nog nooit problemen gehad, één van de beste programma's imo, maar dat is jammer genoeg niet gratis.

bryan12392

Bericht door bryan12392 » 25 okt 2009 11:15

wim66 schreef:Avi2Dvd en DVD Flick zijn twee goede programma's.
Meestal ging het wel goed, maar met beide mislukte het een enkele keer bij mij, dan had ik of geen geluid, of geen beeld.
Met ConvertXtoDVD heb ik nog nooit problemen gehad, één van de beste programma's imo, maar dat is jammer genoeg niet gratis.
Ok ik heb ze beide geprobeerd maar ik heb nu een betere gevonden, ik heb een lapptop zonder dvd-rom en dat maakt het toch een stuk moeilijker. VirtualDub Daarin tegen klaart de klus wel en het is zonder onzin erbij zoals reclame of watermerken midden in je beeld de hele film door!! Misschien iets voor Matthijs om op deze site te zetten?? De mooiste van alles is dat het de snelste is van de 3 en het is volledig Freeware

Greets,

Bryan

bryan12392

Bericht door bryan12392 » 25 okt 2009 11:35

/Edit

Een aanrader: Gebruikt DVD Flink niet!
Waar VirtualDub 2 uur overdoet doet dvdfick 11 uur over...
Ik heb alleen gezegd dat de srt en avi bestand in 1 avi bestand moest worden gezet

Avitodvd heb ik alleen niet getest

Greets,

Bryan

Gesloten