foto bewerken .

Vragen over audio, video en foto's en het branden van cd's en dvd's
Gesloten
vreez058

foto bewerken .

Bericht door vreez058 » 22 jun 2009 00:21

Hoi

Mijn computer is opnieuw geinstaleerd ,maar nu ben ik mijn foto programma kwijt ,Het was een simpel maar toch leuk programma ,het heet pfoto inpres 3 .Kennen jullie dit programma en ik hoor steeds over Glimp het enige wat ik wel graag wil is in het nederlands .Mijn engels is een beetje en past prima bij een simpel maar leuk programma .
Ik heb al wat gegevens van Wim opgepikt ,ik heb zelf photoshop7.0 maar nog niet geinstaleerd omdat ik dan aan het studeren moet en daar geen puf voor heb .Ik vind het een moeilijk programma .Maar ik vind het leuk om te plakken en een colage te maken .
Hopelijk weet iemand raad .
In ieder geval bedankt .
Floortje

John van Rhijn

Re: foto bewerken .

Bericht door John van Rhijn » 23 jun 2009 23:19

Als ik in het zoekvak van de Google-toolbar intik photoimpress, vind ik photoimpression 3.0 in het fall-down rijtje. Google ik dat dan is dit de lijst van Google en de bovenste link brengt me hier.
Het programma Photoimpression van ArcSoft is dus onderhand toe aan versie 6.5. Dit programma zul je moeten kopen.
Indien je van Photoimpression 3.0 een licentie had, kun je denk ik wel contact opnemen met ArcSoft voor een download ervan en misschien een nieuwe licentie-key.

Kun je of wil je dit niet kopen, dan kun je denk ik goed uit de voeten voor simpele dingen met IrfanView en FSCapture.
Met de laatste kun je niet alleen screenshots maken, maar in de Editor kun je ook foto's bewerken (stukken eruit snijden bijvoorbeeld). De laatste freeware-versie (5.3) hiervan kun je hier downloaden.

Gesloten