probleem met programmageluiden

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
StupendousMan

Re: probleem met programmageluiden

Bericht door StupendousMan » 19 feb 2015 21:14

harmjan schreef: Overigens, het is voor mij geen probleem om in het Engels te schrijven, hoor, op het internet is Engels zo'n beetje de voertaal.
Dat begrijp ik, en dat had ik eerder ook van je begrepen, meen ik me te herinneren.
Wat ik bedoelde met mijn opmerking dat het bij communicatie op het Wise Care 365 forum wellicht nodig is om het programma in dezelfde taal te gebruiken als de andere gebruikers, dat betrof de taal-instelling van het programma, het gebruiken van dezelfde taalinstelling als de andere gebruikers, zodat voorkomen kan worden dat onduidelijkheden of verwarringen ontstaan over de benoeming van de verschillende programmaonderdelen, zoals wat wij eerder even een beetje hadden met het Engelse "Sound and AppEvents" en het Nederlandstalige equivalent daarvan.

Wanneer je over een week, wanneer je denkt dat het nodig en nuttig is, de materie gaat bespreken op het Wise Care 365 forum, dan veel succes toegewenst daarmee.
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Léon1953

Bericht door Léon1953 » 20 feb 2015 15:26

champerlain schreef:...En wat ook wonderen doet eens op ctrl +f5 duwen...

...allemaal geldklopperij noem ik dat...
Wat gebeurt er als je op Ctrl+F5 duwt? Bij mij ogenschijnlijk niets.

En, hoezo geldklopperij? Ik denk dat Harm Jan wel een gratis versie van Wise Care zal gebruiken.

Léon1953

Bericht door Léon1953 » 20 feb 2015 17:25

champerlain schreef:...Als je op ctrl+f5 klikt dan worden je internetbestanden, cache,geschiedenis, cookies en andere verwijderd uit je browser eender welke hoe dan ook... :D
Bij mij werkt dat dus in elk geval niet.

harmjan

Bericht door harmjan » 20 feb 2015 21:03

Als je op ctrl+f5 klikt dan worden je internetbestanden, cache,geschiedenis, cookies en andere verwijderd uit je browser eender welke hoe dan ook.
Bij mij werkt ctrl+F5 slechts gedeeltelijk: er lijkt wel degelijk wat te gebeuren maar als ik daarna CCleaner gebruik blijkt dat de internetcache en de internet geschiedenis niet gewist zijn, alleen de cookies lijken te zijn gewist. Daarnaast heb ik gisteren de schuifopruiming van C-schijf uitgeprobeerd: niet echt een succes want het duurde verschrikkelijk lang, er was vervolgens een heropstart nodig die eindeloos leek te duren en die nog het meeste leek op de situatie dat er net een nieuw servicepack was geïnstalleerd en Windows zichzelf volledig moest herconfigureren om uiteindelijk vast te stellen dat Zoom-player niet meer werkte: al met al een zeer risicovolle wijze van opruimen en het ging nou net om de veiligheid en de volledigheid.

Grappig, trouwens, dat Vlamingen het altijd hebben over "betalende" software: daar ben ik ook nog steeds naar op zoek, in de praktijk moet ik het doen met betaalde of gratis software :( .

harmjan

Bericht door harmjan » 21 feb 2015 21:02

als je pc opstart worden die updates gedownload krijg je dan ook problemen met je geinstalleerde software?
Neen, hier heb ik nooit problemen mee gehad. Ik heb wel eens meegemaakt dat een Windows update niet gelukt was maar de betreffende update is in alle gevallen later wel geslaagd.

harmjan

Bericht door harmjan » 27 feb 2015 21:08

Mogelijk zou je wat kunnen hebben aan ervaringen van Wise Care 365 medegebruikers, via het Wise Care 365 forum.

Ik heb het onderwerp inmiddels onder de aandacht gebracht op het officiële forum van WiseCare 365:

http://forum.wisecleaner.com/index.php? ... ecare-365/

En dan nu maar afwachten wat de reacties worden, ik ben heel benieuwd.

harmjan

Bericht door harmjan » 11 mar 2015 20:28

Wij zijn nu ruim anderhalve week verder en het forum van WiseCare heeft tot nu toe geen oplossing gebracht. De zaak wordt nu onder de aandacht gebracht van de makers van de software. Ik hoop dat die in staat zijn de oorzaak te vinden en de fout in het programma te herstellen. Tot het zover is zal ik het programma niet gebruiken.

http://forum.wisecleaner.com/index.php? ... ecare-365/

Wordt vervolgd . . . .

StupendousMan

Bericht door StupendousMan » 11 mar 2015 20:47

harmjan schreef: Wij zijn nu ruim anderhalve week verder en het forum van WiseCare heeft tot nu toe geen oplossing gebracht. De zaak wordt nu onder de aandacht gebracht van de makers van de software. [...]
Ik heb meegelezen op het Wise Care 365 forum, de afgelopen anderhalve week.
Jammer dat alleen een admin heeft gereageerd, en geen mede-gebruikers.
Goed dat de zaak nu onder de aandacht wordt gebracht van de ontwikkelaars. Ik ben benieuwd of die het probleem zullen kunnen reproduceren en oplossen.

Gesloten