Zwart scherm

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
Gesloten
Tinkepink

Zwart scherm

Bericht door Tinkepink » 04 feb 2015 21:03

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Als ik mijn laptop opstart, krijg ik alleen een zwart scherm. Je hoort wel dat hij opstart, maar hij komt niet verder dan dat zwarte scherm.
Ik heb een Acer Aspire 5536G

JeremyvElswijk

Re: Zwart scherm

Bericht door JeremyvElswijk » 11 feb 2015 17:42

Wat je kan proberen is vooralsnog maar 1 ding en dat is om een monitor aan te sluiten op je laptop om te kijken of daar wel beeld op komt. Zo ja, dan zou je bovenstaande dingen kunnen proberen, zo niet dan vermoed ik ten zeerste dat er iets mis is met de videokaart van je laptop.

JeremyvElswijk

Re: Zwart scherm

Bericht door JeremyvElswijk » 19 feb 2015 19:23

champerlain schreef:
JeremyvElswijk schreef:Wat je kan proberen is vooralsnog maar 1 ding en dat is om een monitor aan te sluiten op je laptop om te kijken of daar wel beeld op komt. Zo ja, dan zou je bovenstaande dingen kunnen proberen, zo niet dan vermoed ik ten zeerste dat er iets mis is met de videokaart van je laptop.
Jeremy een zwart scherm krijg je niet zomaar daar is een reden voor en dit kan liggen aan de vidioapdapters of dit kan ook te maken met vuil en stof rond de cooler geraadzaam om deze eens uit te blazen en eens kijken GPU nog in orde is
de topicstarter hoort nog opstarten maar verder niet zal wel aan zijn cooler liggen die niet goed werkt, waardoor zijn gpu te warm word.Dus uitblazen
Inderdaad zou het een probleem kunnen zijn met de videokaart, of daarnaast de monitor.

Edit mod: topic opgeschoond van offtopic berichten

Gesloten