ontbrekende gegevens toevoegen windows media player

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
Gesloten
timsmits

ontbrekende gegevens toevoegen windows media player

Bericht door timsmits » 28 jan 2011 14:32

heb een klein probleempje met windows media player (versie 11 onder windows xp). als ik aantal nummers van een cd rip naar de harde schijf via windows media player dan neemt hij steeds de gegevens over (zoals artiest , nummer etz) ,het probleem is dat ik sommige cds van mij er vroeger ook al eens had ingestoken en een aantal nummer geript, deze gegevens die al in de mediobibliotheek aanwezig zijn worden echter ook gewijzigd zodat ik deze telkens manueel kan gaan aanpassen. weet er iemand toevallig hoe je dit kunt uitschakelen in windows media player (indien mogelijk) . is altijd een hoop extra werk dat ik in de toekomst een beetje probeer te vermijden.

alvast bedankt

grasshopper

Re: ontbrekende gegevens toevoegen windows media player

Bericht door grasshopper » 29 jan 2011 21:07

het probleem is dat ik sommige cds van mij er vroeger ook al eens had ingestoken en een aantal nummer geript, deze gegevens die al in de mediobibliotheek aanwezig zijn worden echter ook gewijzigd zodat ik deze telkens manueel kan gaan aanpassen
Het lijkt me dat deze gegevens van internet gedownload worden en in de instellingen van mediaplayer staat dat de gegevens overschreven worden.
Klik op Extra in de werkbalk -> Opties -> tabblad Mediabibliotheek ->
Vink hier onder de kop Mediagegevens van bestanden automatisch bijwerken de optie Aanvullende gegevens van internet downloaden aan,
daaronder: Alleen ontbrekende gegevens toevoegen in plaats van Alle mediagegevens overschrijven.
Succes.

Gesloten