als ik opstart een zwart scherm

Vragen over werken met Windows 7, 8, 8.1 en 10
Gesloten
toshiba

als ik opstart een zwart scherm

Bericht door toshiba » 24 dec 2010 14:34

ik heb windows 7 twee dagen geleden opniew op myn pc geinstaleerd en nu kryg ik tydens opstarten een zwart scherm met twee keuzes windows 7 starten of windows 7 starten met herstelschyf,terwyl ik windows 7 volledig werkend dus al 2 dagen aan heb staan,en dat gebeurt telkens als ik opstart dan kryg ik dus die 2 keuzes,ik heb met schyfopruiming de vorige windows 7 eraf gehaald maar dat helpt ook niet,hoop dat iemand een antwoord weet,groetjes en goede dagen.

grasshopper

Re: als ik opstart een zwart scherm

Bericht door grasshopper » 24 dec 2010 18:01

In MSConfig kan je de bootorder en bootitems aanpassen en/of verwijderen.

Start -> tik in het zoekveld "msconfig.exe" en druk op enter. Klik op tabblad Computer opstarten, en kijk welke items er staan. Post hier op het forum wat er staat..

NB: verwijder de verkeerde en je PC start niet op!

toshiba

Bericht door toshiba » 24 dec 2010 19:05

ik heb gedaan wat u zei en het is gelukt kryg geen zwart scherm meer en de goede windows staat er noch op,heel erg bedankt daarvoor,fyne dagen.

toshiba

Bericht door toshiba » 24 dec 2010 19:15

ps.by de ene stond niets alleen windows 7 maar by de andere stond huidig besturingssysteem wat de keuze voor my dus heel eenvoudig maakte welke te wissen.nogmaals dank voor de snelle services.

grasshopper

Bericht door grasshopper » 24 dec 2010 20:45

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het geholpen heeft!

Fijne feestdagen toegewenst! :wink:

hermavia

Bericht door hermavia » 17 jan 2011 15:50

Hoi, Ik probeer database te openen en krijg een vraag naar JRE, als digibeet heb ik :( geen idee wat men bedoeld en hoe ik dat moet krijgen. Ik heb een laptop met window 7 stuurprogramma. Kan iemand mij helpen? gr Herma

keyzer

Bericht door keyzer » 17 jan 2011 17:08

hermavia schreef:Hoi, Ik probeer database te openen en krijg een vraag naar JRE, als digibeet heb ik :( geen idee wat men bedoeld en hoe ik dat moet krijgen. Ik heb een laptop met window 7 stuurprogramma. Kan iemand mij helpen? gr Herma
aub bij een eigen vraag een nieuw onderwerp aanmaken

Gesloten