MSWFW32dll

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
Dreatje

MSWFW32dll

Bericht door Dreatje » 17 feb 2007 08:49

:oops:
Hey zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het fout bericht van
MSWFW32dll van mijn computer af kan krijgen ,
Word er gek van , denk dat het met msn temaken heeft, heb al 4 keer mijn msn eraf gehaald en er weer op gezet maar het helpt dus niet ,

Als ik de comp aan zet en hij start op komt het in beeld , en als ik spelletje`s wil spelen krijg ik steeds de fout

MSWFW32dll

Hoe kan ik dit reparerren ,

Er is vast wel iemand die me kan helpen ,

Groetje`s Andrea :D :lol:

clusenco

Bericht door clusenco » 17 feb 2007 10:33

Ik zou eens googlen naar die term, dan kom je er meer over te weten.

keyzer

MSWFW32dll???

Bericht door keyzer » 17 feb 2007 12:21

Bedoel je misschien msvfw32.dll i.p.v MSWFW32dll?

Wat is de volledige foutmelding? Ontbreekt dit bestand of kan windows deze niet benaderen(starten) etc. en wat gaat er precies fout als je deze melding krijg?

Als het om msvfw32.dll gaat kan je alvast nagaan of deze wel op je systeem staat: (Start>Zoeken) Hij moet onder C:\WINDOWS\system32 staan.

msvfw32.dll heeft te maken met decompressie/compressie van video beelden. het lijkt me dat je dit windws bestand o.a nodig hebt om spelletjes te spelen.

Dit is overigens niet het juiste forum vroor een vraag als deze, maar als je wat duidelijker bent over de aard van de foutmeldeing kunnen we je misschien helpen.

didero

Bericht door didero » 17 feb 2007 12:30

Kijk eens op deze site. Hier vind je misschien een oplossing voor jouw probleem.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=237881

Dreatje

Re: MSWFW32dll

Bericht door Dreatje » 17 feb 2007 14:14

Dreatje schreef: :oops:
Hey zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het fout bericht van
MSWFW32dll van mijn computer af kan krijgen

Als ik mijn computer opstart gaat alles open , dan komt er als laatste het fout bericht CRTCMediaControler en dan staat eronder
kan niet worden gestart omdat ..... MSVFW32.dll

Er is vast wel iemand die me kan helpen ,

Groetje`s Andrea :D :lol:

keyzer

msvfw32.dll

Bericht door keyzer » 18 feb 2007 09:25

Da's ook niet veel duidelijker, maar goed...
Indien je de eerdere instructies hebt gevolgd en het msvfw32.dll bestand ontbreekt, dan kan je deze downloaden en naar de locatie C:\WINDOWS\system32 unzippen. Daarna rebooten

Dit is de download locatie: http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?msvfw32

Gesloten