Maken van nieuwsbrieven (downloaden én formatteren van info)

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
Wannes

Maken van nieuwsbrieven (downloaden én formatteren van info)

Bericht door Wannes » 31 jan 2008 11:10

Hi,

Ik ben een startende ondernemer en ben op zoek naar (liefst gratis) software waarmee ik continue artikelen/publicaties van het Internet (meerdere nieuws/informatiebronnen) kan downloaden en formatteren voor het opzetten van ‘nieuwsbrieven’ (monitoren van sector-, branche- en bedrijfsontwikkelingen). Kan iemand mij een tip geven?

Groet,

Wannes

matthijs
Website beheerder

Re: Maken van nieuwsbrieven (downloaden én formatteren van i

Bericht door matthijs » 05 feb 2008 09:17

Wannes schreef:Hi,

Ik ben een startende ondernemer en ben op zoek naar (liefst gratis) software waarmee ik continue artikelen/publicaties van het Internet (meerdere nieuws/informatiebronnen) kan downloaden en formatteren voor het opzetten van ‘nieuwsbrieven’ (monitoren van sector-, branche- en bedrijfsontwikkelingen). Kan iemand mij een tip geven?

Groet,

Wannes
Bedoel je rss-feeds ofzo? Is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.

Wannes

Re: Maken van nieuwsbrieven (downloaden én formatteren van i

Bericht door Wannes » 05 feb 2008 11:17

matthijs schreef:
Wannes schreef:Hi,

Groet,

Wannes
Bedoel je rss-feeds ofzo? Is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt.
Ja, sorry dat ik niet duidelijker was. Bijvoorbeeld een idee is een programma waarmee ik meerdere rss-feeds kan combineren én dat deze automatisch gedownload en opgeslagen worden. Helemaal top zou zijn, als de verschillende bestanden in een vooraf gedefinieerd format/lay-out (van de nieuwsbrief). Misscien is dit onmogelijk en dat hoor ik graag. Nog liever hoor ik daarnaast wat wel mogelijk is met bestaande software (die ik nog niet ken :) ).

Gesloten