verhuur programma

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
willemvideo

verhuur programma

Bericht door willemvideo » 26 dec 2007 09:19

Hoi allemaal, ben al een poosje op zoek naar een {vervangend| verhuur programma voor mijn videotheek, draai nu nog steeds een DOS programma die uitsluitend werkt met een matrix printer waar heel moeilijk 6 inch papier voor te krijgen is, weet iemand van jullie een {betaalbare} oplossing, weet natuurlijk zelf wel programma's te vinden maar die zijn zo duur dat dat niet meer haalbaar is.........vast bedankt voot het meedenken en de groeten van Willem

fdt

Re: verhuur programma

Bericht door fdt » 26 dec 2007 20:53

willemvideo schreef:Hoi allemaal, ben al een poosje op zoek naar een {vervangend| verhuur programma voor mijn videotheek, draai nu nog steeds een DOS programma die uitsluitend werkt met een matrix printer waar heel moeilijk 6 inch papier voor te krijgen is, weet iemand van jullie een {betaalbare} oplossing, weet natuurlijk zelf wel programma's te vinden maar die zijn zo duur dat dat niet meer haalbaar is.........vast bedankt voot het meedenken en de groeten van Willem
Wat bedoel je met een "verhuur"programma.
Als het gaat over een cataloogprogramma, waarin je ook kan bijhouden wanneer en aan wie je een video hebt uitgeleend, dan is dit een goede oplossing:
http://www.antp.be/software/moviecatalog/

willemvideo

Re: verhuur programma

Bericht door willemvideo » 07 jan 2008 16:31

fdt schreef:
willemvideo schreef:Hoi allemaal, ben al een poosje op zoek naar een {vervangend| verhuur programma voor mijn videotheek, draai nu nog steeds een DOS programma die uitsluitend werkt met een matrix printer waar heel moeilijk 6 inch papier voor te krijgen is, weet iemand van jullie een {betaalbare} oplossing, weet natuurlijk zelf wel programma's te vinden maar die zijn zo duur dat dat niet meer haalbaar is.........vast bedankt voot het meedenken en de groeten van Willem
Wat bedoel je met een "verhuur"programma.
Als het gaat over een cataloogprogramma, waarin je ook kan bijhouden wanneer en aan wie je een video hebt uitgeleend, dan is dit een goede oplossing:
http://www.antp.be/software/moviecatalog/
bedankt voor het meedenken maar dit is niet wat ik zoek, hier kun je geen klanten invoeren. Ik zoek een programma als bv. Video Vision plus of iets van gelijke strekking, moet dus echt een videotheken programma zijn, gr. willem.

Gesloten