dubbele bestanden verwijderen

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
Chocky

dubbele bestanden verwijderen

Bericht door Chocky » 20 aug 2007 11:42

Hoi,
Ik ben op zoek naar een goed en veilig programma om dubbele bestanden van de pc (vista) te verwijderen. Heeft iemand misschien een goede tip?

keyzer

Re: dubbele bestanden verwijderen

Bericht door keyzer » 20 aug 2007 13:00

Chocky schreef:Hoi,
Ik ben op zoek naar een goed en veilig programma om dubbele bestanden van de pc (vista) te verwijderen. Heeft iemand misschien een goede tip?
EasyCleaner van Toni Hellenius heeft een optie om dubbele bestanden op te sporen en werkt ook onder Windows Vista
Wees voorzichtig bij het opruimen want de software geeft natuurlijk niet aan wat wel en niet verwijdert kan worden.

Let op: De oorspronkelijke website van EasyCleaner (toniarts.com) is NIET langer verbonden aan Toni Hellenius/EasyCleaner maar is gekaapt door malafide figuren.
de officiële web-site van EasyCleaner is nu http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Zorg er dus voor dat je via GSS of de officiële web-site download.
Laatst gewijzigd door keyzer op 21 aug 2007 02:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Chocky

Bericht door Chocky » 20 aug 2007 13:09

Ja, dat is ook een beetje mijn probleem, want eerlijk gezegd heb ik weinig inzicht in wat ik kan verwijderen of wat niet.....
Misschien dan toch het beste om me hiermee niet in te laten en die dubbele bestanden maar gewoon laten zitten?

keyzer

Bericht door keyzer » 20 aug 2007 13:51

Chocky schreef:Ja, dat is ook een beetje mijn probleem, want eerlijk gezegd heb ik weinig inzicht in wat ik kan verwijderen of wat niet.....
Misschien dan toch het beste om me hiermee niet in te laten en die dubbele bestanden maar gewoon laten zitten?
Je hebt vooral tijd voor nodig om elk bestand afzonderlijk te beoordelen.

Als je heel erg krap in schijfruimte zit is het misschien nuttig om te doen. EasyCleaner geeft het aantal dubbele bestanden en de ruimte die deze innemen aan.
Op mijn eigen systeem (80 GB) heb ik in iets meer dan twee jaar ongeveer 700MB (=0.7 GB) aan dubbele bestanden opgebouwd. Als je er van uit gaat dat ook de originele bestanden daarbij opgeteld worden dan valt het best wel mee.

Chocky

Bericht door Chocky » 20 aug 2007 14:02

OK, denk dat ik het er dan voorlopig even bij laat zitten: heb schijfruimte zat.
Bedankt weer voor je advies!

xxxwilmaxxx

link

Bericht door xxxwilmaxxx » 21 aug 2007 02:07

hallo keyzer

U gaf 2 links om het programma easy cleaner te downloaden
ik heb ze beide aangeklikt maar ze werken niet
ik gebruik easy cleaner al enige tijd is dat nog wel veilig om die te gebruiken? wat u hierboven schrijft over deze website’s heeft dat verder niets met de software te maken die al reeds geinstalleerd is?

keyzer

Bericht door keyzer » 21 aug 2007 02:30

Vreemd, de link werkte eerder wel, ik heb het nu aangepast.
Met de software is niets aan de hand, het is alleen de originele website van EasyCleaner die gekaapt is.

Als je eerder een oude versie van EC hebt geïnstalleerd raad ik je aan de meest recente versie van de nieuwe website te downloaden. In de oudere versies verwijst het adres voor de automatische updates mogelijk nog naar de oude website.

Gesloten